« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
آوای رودکوف؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سخنگوی دولت از عکس‌های قدیمی یاسوج در نمایشگاه عکس‌های دیده نشده بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در پی بازدید و استقبال مردمی از نمایشگاه عکس های دیده نشده از دوربین استاد فقید حاج یدالله حجازی پور اولین عکاس بازار یاسوج از دهه ۴۰ الی دهه ۹۰ از سوی اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برخی مسولان استانی و کشوری نیز از عکس های مرحوم حجازی پور در نگارخانه باران در یاسوج همچنان بازدید می‌کنند.

سخنگوی دولت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه عکس‌های دیده نشده بازدید کردند

در ادامه این بازدید ها و استقبال گرم مسئولان استانی و کشوری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه عکس های دیده نشده از نگاه دوربین مرحوم حاج یدالله حجازی دیدن کردند .

در این مراسم مهردادالهی رئیس اتاق اصناف مرکز استان ،درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاک نژاد معاون امور هنری و سینمایی و سیروس حجازی رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران؛سخنگوی هیات دولت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد را همراهی کردند. 

گفتنی است؛ نمایشگاه تا ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در میدان معلم یاسوج - اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان- نگارخانه باران دایر است.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: