« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
خبر فوری؛
کاندیدای شاخص حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ طی ارسال پیامی به پایگاه خبری آوای رودکوف از تغییر حوزه انتخابیه خود خبر داد.

تغییر حوزه انتخابیه کاندیدای شاخص انتخابات کهگیلویه بزرگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از دهدشت، کاندیدای شاخص حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ طی ارسال پیامی به پایگاه خبری آوای رودکوف از تغییر حوزه انتخابیه خود به استان فارس خبر داد.

در متن بیانیه تغییر حوزه انتخابیه این کاندیدای شاخص انتخابات کهگیلویه آمده است؛

به نام خداوند سبحان
مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده!

با سلام و درودهای خالصانه

همه ما می‌دانیم مردم کهن دیار کهگیلویه در فراز و فرود دوران سی ساله زندگی، با وجود محرومیت ها، تبعیض ها و ناملایمات اما حماسه‌ها آفریده‌اند تا این خطه از سرزمین، سربلند بماند و ببالد و یکی از بزرگترین این حماسه ها انتخاب وکیلمان در مجلس شورای اسلامی بوده و هست، اما همه می‌دانیم همین حماسه آفرینی های مردم همیشه در صحنه، پاسخ حضورشان پای صندوق های سرنوشت ساز را آنچنان که حقشان بود به خوبی دریافت نکردند.

هیچ وجدانِ آگاهی نمی‌تواند کمرهای خمیده و شکسته­‌ی مادران مشک بر دوش و پدران کارگر رنجور روستایی، خِس خِس سینه های پر از آلایندگی جوانان و کودکان ( تنها سهمی بود که از 80 حلقه چاه نفت نصیب آنان شد)، ناله ها و ضجه های شبانه­‌ی مادران و خواهران عزادار عزیز از دست داده در جاده ها و شهرستانهای دیگر، پاهای تاول‌زده و خستۀ شیرزنان و دلیرمردان عشایر، سر درگمی و بلاتکیفی نخبگان و جوانان تحصیل کرده‌ی بیکار و مفغول مانده، اشک فرزندانی که مادران باردار خود را به جهت نبود حداقل امکانات اولیه از دست دادند، و هزاران درد و رنج دیگر این حوزه انتخابیه را نادیده بگیرد و غمگینانه و شرم‌زده، سر به زیر نیندازد و هیچ چشم بیداری را نمی‌توان بر کم کاری برخی نمایندگان انتخابی علیرغم وعده‌های توخالی که داده بودند و مدیران دست نشانده­‌ی آنان که جز شعارها و وعده‌های بی اساس، امانت‌دار خوبی برای رؤیاها و آرمانهای مردم نبودند، فروبست و از رویِ شما و خون شهدا، خجالت نکشید.

اینها اتفاقاتی نیست که بتوان به راحتی آنها را به فراموشیِ تاریخی سپرد و منفعلانه زمینه را برای تکرار آنها فراهم کرد چون رها کردنِ امروز، مقدمه­‌ی افسوس‌های تکراری و حسرت‌های فردا است.

بنده با توجه به اتفاقات پیشگفت، با توکل بر خداوند سبحان و حمایت تعدادی از صاحبنظران و با همه کمبودها و کم‌بضاعتی هایی که داشتم اما با انگیزه و توانمندی که در خود دیدم، با وجود اینکه می‌دانستم با چه شرایط سخت و خطرناکی روبرو خواهم شد تصمیم گرفتم با هدف تغییر وضع موجود، در میدان انتخابات حضور یابم؛ میدانی که با هجوم انواع تخریب‌ها، توهین‌ها و اتهام زنی های گسترده ای که علیه خودم و حامیانم همراه بود و البته همه اینها مرا در پیمودن مسیری که انتخاب کرده بودم، مصمم و راسخ تر ساخت.

بنا بر اینکه در شرایط کنونی، آرمان اصلی مردم را تغییر وضع موجود می‌دانستم و برای رسیدن به این آرمان، با داشتن برنامه‌ای دقیق و جامع برای حل مشکلات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ؛ ساده، صادقانه و بی ریا دیدارها و نشست های خود را آغاز کردم و تلاش نمودم در کنار ارائه برنامه های دقیقی که توانایی اجرایی‌شدن‌ آنها نیز وجود داشت، با شیوه‌ای صریح و اخلاقی، این مسیر را آغاز کنم و در این راه، نه از تخریب‌ها و تهدیدها ترسیدم و نه هیچ گاه پا را از اصول فراتر گذاشتم و در کنار شفاف‌سازی زندگی اقتصادی و شخصی ام، حرفی بی سند و بی مبنا نزدم.

در این مدت کوتاه در دیدارها و نشست‌هایی که با اقشار و گروه‌های مختلف داشتم متوجه عوامل بسیاری از جمله محرومیت‌ها، واماندگی ها، تبعیض‌ها، پسرفت‌ها و بیچارگی مردم این حوزه انتخابیه شدم و کسانی را دیدم که بخاطر منافع شخصی خود از صداقت و سادگی مردم سوءاستفاده می‌کنند و برای پر کردن سبد آرای نامزد دلخواه خود با احساست مردم بازی کرده و دست به هر اقدامی میزنند. دیدم مرّفهان بی دردی که به خاطر استخدام فرزندان خود با وعده و وعیدهای رنگین و بادکنکی و برای همسو بودن با خود، احساسات طوایف و ایل خود را بر می‌انگیزند. دیدم آن دسته از قومیت‌گرایانی که به خاطر انتصاب های خویشاوندی با نگاه ناسیونالیستی خود مانع شایسته سالاری و پیشرفت و ترقی نخبگان این منطقه می‌شوند.

انصراف خود را از نامزدی برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی اعلام می‌دارم و در کنار جوانان استان فارس (حوزه انتخابیه شیراز و زرقان) مسیر پاسداری از جمهوریت نظام و دفاع از حق و حقوق جوانان را ادامه خواهم داد و برای این حوزه انتخابیه نامزد خواهم شد.

لذا بنده با توجه به محدودیت زمان جهت شفاف سازی و آگاهی مردم از عوامل بازدارنده توسعه و پیشرفت عادلانه و همچنین تعدد و کثرت نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیهکهگیلویه، ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از همه مردم بویژه هواداران و حامیان واقعی خود و با احترام به نظر آنان، در راستای حفظ آرمانهای مردم که باید دنبال مسیر تغییر و تحول‌خواهی باشند، به‌رغم همۀ این دردها و رنجهایی که برای مردم خوب و ساده دل دارم با از خودگذشتن برای آیندۀ کهگیلویه بزرگ، صبورانه و فداکارانه در انتخابات پیش رو، انصراف خود را از نامزدی برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی اعلام می‌دارم و در کنار جوانان استان فارس (حوزه انتخابیه شیراز و زرقان) مسیر پاسداری از جمهوریت نظام و دفاع از حق و حقوق جوانان را ادامه خواهم داد و برای این حوزه انتخابیه نامزد خواهم شد.

لذا ضمن تشکر از همه مردم عزیز کهگیلویه انتظار دارم جهت معرفی و شناساندن فرزند خود به آشنایان و بستگان در شهر شیراز ( بیدزرد، داریان، دراک، قره باغ، کفترک، دشت ارژن، قره چمن ،کوهمره سرخی، سیاخ، دارنگون) و زرقان (بندامیر، رحمت آباد، امامزاده علی) همکاری و حمایت کنند.

شایسته است نامزدهای محترمی که احتمال موفقیت خود را در این رقابت‌ مهم و سرنوشت‌ساز ناچیز می‌دانند به قصد ایجاد وحدت و همگرایی بیشتر بین سایر نامزدهای مردمی که دارای برنامه منسجم هستند، با رعایت تقوای الهی و به دور از هوا و هوس و هدررفت آرای مردم شریف در فرصت باقی‌مانده انصراف خود را اعلام نموده تا ضمن ایجاد وحدت و همبستگی مانع سردرگمی مردم در انتخاب شوند.

در پایان مراتب تقدیر و سپاس خود را از همه بزرگوارانی که در مراحل مختلف ثبت‌نام، سفرهای انتخاباتی، دعوت‌ها و دیدارهای مردمی، نشست‌ها و جلسات حمایتی از شروع پیش ثبت نام اولیه تاکنون به هر نحوی اینجانب را مورد لطف و محبت خود قرار داده و حمایت و پشتیبانی خود را اعلام داشته اند خاضعانه ابراز می‌دارم و از همه هواداران و حامیان واقعی مجددأ پوزش می‌طلبم و عذرخواهی میکنم.

به امید فردایی بهتر
حیات لایقی پور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: