« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالگرد اورژانس 115 مرکز استان از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سعید جاودان سیرت افزود: خوشبختانه رایزنی ها و پیگیری های مستمر مقامات عالی استان، اورژانس کشور و استان نتیجه داد و امروز شاهد استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج بودیم.

استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج

وی با بیان اینکه بالگرد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان، تاکید کرد: امیدواریم با یاری خداوند که هیچ بیمار و مصدومی نداشته باشیم و اگر هم داشتیم بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خدمات مطلوبی به مردم شریف استان ارائه نماییم.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش و پیگری مجموعه علوم پزشکی و اورژانس در تحقق این مهم، گفت: خوشبختانه در شهرستان گچساران بالگرد شرکت نفت مستقر است لذا در تلاشیم برای شهرستان کهگیلویه نیز بالگرد پیش بینی و مستقر گردد.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: این بالگرد به ظرفیت ۷ نفر، از بالگردهای قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است.

محمدامین نیکویی نژاد اظهارکرد: برای استقرار بالگرد در پایگاه اورژانس هوایی یاسوج با پیگیری‌های مسئولان استان بخصوص مجموعه اورژانس استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اورژانس کشور با شرکت هلی کوپتری نوید قراردادی یک ساله منعقد کردیم.

وی ادامه داد: جهت امداد رسانی بهتر و مناسب تر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به پد بالگرد جهت فرود بالگرد داریم که امیدواریم نهضت پد سازی در استان راه اندازی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: