« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
گزارش سفر انتخاباتی آیت الله ملک حسینی به لنده ؛
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نامزد انتخابات خبرگان رهبری به لنده سفر کرد و در در جمع باشکوه مرذم حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در مراسم استقبال از حضرت آیت الله ملک حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم لنده در دفاع مقدس خوش درخشیدند، اگر در جبهه های حق علیه باطل رزمندگان با آن شور و حال دعوا سر سربند یا فاطمه بود ،در شهرستان لنده دعوا سر این بود که این برادر برود یا اون برادر.

مطالبه مردم و درخواست امام جمعه موقت لنده از آیت الله ملک حسینی برای شروع مجدد جاده لنده به تشان / حجت الاسلام الهی نیا: مجلس خبرگان رکن اصلی نظام است / آیت الله ملک حسینی :لنده شهر فکر و سیاست است/تصاویر

وی افزود: بعد از انقلاب هم در عرصه های مختلف سنگ تمام گذاشتند، هر جایی که نظام جمهوری اسلامی نیاز به حضور داشت حضوری پر رنگ داشتند .

الهی نیا در ادامه گفت: امروز هم در آستانه یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز که میراث خون هزاران هزار شهید است قرار داریم این آزمون موثر هست .

حجت‌الاسلام الهی نیا گفت: دو انتخابات مهم در پیش است انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که هر کدام در جایگاه خودش برای رشد و تعالی نظام موثر است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله ملک حسینی گفت: اینکه از چند ماه قبل رهبر عزیزمان در جلسات مختلف تاکید داشتند نشان از اهمیت موضوع است.الهی نیا گفت: امیدواریم در این آزمون ملت شریف ایران دل رهبر عزیزمان، روح امام مان و دل خانواده های شهدا را شاد کنند.

الهی نیا تاکید کرد: قاتلان سردار دلها می گویند رای ندهید امیدواریم این بار هم ملت شریف ایران به فرمایشات رهبر عزیزمان لبیک خواهند گفت و ملت ما پیروز این میدان خواهد بود .

وی تاکید کرد: در استان ما شاهدیم که که شور انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گرم است در کنار این، رعایت اخلاق انتخابات و رعایت حرمتها حفظ شود، امیدواریم هم کاندیدها و هم طرفداران رعایت کنند تا خدای ناکرده گنه کار نشویم.

الهی نیا تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرموند "هر کس مخاطبانی دارد مردم را به انتخابات دعوت کند"..الهی نیا گفت:امروز ما میزبان انسانی شریف و عزیز هستیم که محبوب دل همه استان و استانهای هم جوار است ،حضرت آیت اله ملک حسینی، شخصیت ارزشمند علمی ،اخلاقی و فقیهی عزیز که مایه افتخار استان ماست و وقتی پدر عزیزشان رحلت فرمودند غم سنگینی بود اما به لطف پرودگار نگاهمون به فرزند صالحش که افتاد غم از دلهایمان بیرون رفت و چراغ به بهترین وجه ممکن روشن شد .

حجت الاسلام الهی نیا گفت: امروز هم افتخار داریم که نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است که انتظار داریم در کنار مجلس شورای اسلامی همان آرا را برای مجلس خبرگان رهبری هم داشته باشیم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت:انتخابات خبرگان رهبری مهم تر از مجلس شورای اسلامی است رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی است که مهم ترین وظیفه در کشور بر عهده مجلس خبرگان رهبری است، انتخاب رهبری که کلید حرکت نظام است، قطعا کسانی برای این مجلس انتخاب می شوند باید شجاع باشند با تقوا باشند، آگاهی لازم را نسبت به مسائل داخلی و خارجی داشته باشند، دشمن شناس باشند تا این جمع و این ویژگی ها یک رهبر مقتدر و شجاع را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام الهی نیا در پایان یک مطالبه ای از حضرت آیت اله ملک حسینی داشت و آن جاده لنده به تشان بود که هم برای شهرستان لنده و هم بهمئی ،برای خروج از بن بست نیاز است، جرقه ای زده شد، قدری هم پیش رفت اما این پروژه به خواب رفت از آیت الله ملک حسینی درخواست کرد تا حصول نتیجه پیگیری لازم را درباره این پروژه بنماید.

مطالبه مردم و درخواست امام جمعه موقت لنده از آیت الله ملک حسینی برای شروع مجدد جاده لنده به تشان / حجت الاسلام الهی نیا: مجلس خبرگان رکن اصلی نظام است / آیت الله ملک حسینی :لنده شهر فکر و سیاست است/تصاویر

و در ادامه حضرت آیت الله ملک حسینی گفت:شهر لنده در انقلاب خوش درخشید و در جنگ خوشتر درخشید.

وی افزود:انقلاب اسلامی را می توان نامش را به سوی ظهور گذاشت.آیت الله ملک حسینی گفت:ولایت فقیه به عنوان رکن رکین این نظام شکل گرفت و آنچه موجب تحقق انقلاب شد باید موجب دوام آن هم بشود.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آنچه مردم را به صحنه می آورد برای مقابله با کسانی که خود را تاثیر گذار بر سرنوشت مردم می دانستند باید در ادامه در مقابل هر دشمنی تمام عیار با ملت حاضر باشند .

آیت الله ملک حسینی گفت: انقلاب اسلامی مولود تفکر انقلاب بود .آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول انقلاب خوش درخشید و استان برتر شد استانی محروم اما از نظر توسعه انسانی برخوردار است.

آیت الله ملک حسینی در پایان گفت: شهر لنده از جهاتی ویژه تر است، شهر فکر و سیاست است، همه مشغول به فکر و پرسش هستند و به دنبال پاسخ هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: