« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
حجت الاسلام الهی نیا درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده :
حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد: امیدواریم در هیاهوی انتخابات مجلس ؛ انتخابات خبرگان رهبری به حاشیه نرود.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام الهی نیا در خطبه‌های نماز جمعه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت را به محضر مبارک آن حضرت و نائب بر حقش رهبر عزیزمان و همه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت و نمازگزاران تبریک گفت.

نباید انتخابات مجلس خبرگان رهبری در  این هیاهوی انتخاباتی به حاشیه برود/

وی افزود: تکلیف ما در مقابل این امام حاضر و ناظر این است که حالت انتظار داشته و امید به ظهورش داشته معرفت لازم را به این امام داشته باشیم و وظیفه سیاسی اجتماعی فرهنگی دینی خود را بشناسیم .

الهی نیا تاکید کرد:در مرحله اول قطعاً وظیفه یک منتظر واقعی بحث خودسازی و دیگر سازی است برای مقدمه ظهور یعنی در باب امر به معروف و نهی از منکر انسان هم خودش تلاش بکند که خودش را بسازد و هم دیگران را بسازد .

حجت الاسلام الهی نیا گفت:تهذیب نفس و خودسازی از وظایف مهم منتظران واقعی است و دعا هم برای امر فرج خیلی مهم است.

الهی نیا تصریح کرد:امروز که کام بشریت این همه تلخ است و این همه جنایت و خیانت چه می‌بینیم مخصوصاً توسط دولت‌های مستکبر آمریکا و اسرائیل که بی عدالتی است توسط دولت‌های ظلم آن کس که می‌تواند پایان بدهد این ظلم‌ها را قطعاً بحث ظهور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت:همه دعا بکنیم و این دعا را عبادت بدانیم و روز نیمه شعبان خیلی با ارزش و با برکت است توفیق پیدا کنیم از آن استفاده کنیم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: این روز مبارک روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شد
و واقعا به شایستگی نامگذاری شد بهتر است بگوییم نامداران امنیت که در سراسر کشور در خارج از کشور امنیت ما آسایش ما، مدیون ایثار اخلاص و فداکاری و از خودگذشتگی این عزیزان است این روز را تبریک می‌گوییم به این عزیزان خدا قوت می گوییم و تشکر می‌کنیم،امام زمان پشت پناهشان باشد در ماموریت‌های مختلفی که دارند .

امام جمعه موقت لنده گفت:روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و کسانی که در این امر مقدس در این موقع حساس کار فرهنگی و تربیتی می‌کنند در مقابل تهاجمات خصمانه دشمنان اهل بیت قرآن و اسلام کار می‌کنند تشکر می‌کنیم و شاهدیم و تعارفی هم نداریم که تهاجمات فرهنگی دشمن اثرگذار بود.

خطیب جمعه لنده گفت: در دفاع مقدس حقیقتاً جوانان ما در یک جنگ نابرابر و تحمیلی نگذاشتند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی تصرف شود انها در مسائل فرهنگی، در بحث حجاب در بحث مسائل دیگر اثرگذار بودند که لازم هست در این باب کسانی که توانی دارند در این باره تلاش بکنند هم دستگاه‌های فرهنگی و حکومتی و هم خانواده‌ها و والدین در این باره وظایف سنگینی بر عهده دارند مخصوصاً والدین که به عنوان اولین و اساسی‌ترین کانون تربیت نقش اصلی را دارند.

حجت الاسلام الهی نیا در مورد روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:یکی از مواردی که قانونگذار حمایت از آنها را وظیفه خود می‌داند حقوق مصرف کننده است باید هم کالای با کیفیت دست مصرف کننده برسد و هم نظارت بر قیمت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد .نظارت بر قیمت‌ها هم باید وجود داشته باشد که متاسفانه رها شده است .

الهی نیا با اشاره به حمله موشکی عراق به تهران در سال ۶۶گفت: حقیقتاً در آن زمان توان موشکی آنچنانی نداشتیم اما امروزه به لطف پروردگارا با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری جوانان ما دانشمندان ما به تجهیزاتی دست پیدا کردند که ابرقدرت ها جرات نگاه چپ از لحاظ نظامی را جمهوری اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:در هفته آینده در چنین روزی دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز داریم برای پیشرفت و حفظ نظاممون برای پاسداری از ارزش‌ها و خون پاک شهدای عزیزمان قطعا ملت شریف ایران و مخصوصاً استان همیشه در صحنه ما و شهرستان ما بار دیگر به رهبر عزیزمان لبیک خواهند گفت و برگ زرین دیگری به افتخارات خودشان اضافه خواهند کرد و یک بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد همه سعی بکنیم هر کس مخاطبانی که دارددر فضای مجازی هم سعی بکنیم همه را به دعوت بکنیم که در انتخابات شرکت کنند.

حجت اسلام الهی نیا تاکید کرد:انشالله یک انتخابات آبرومند را هم در مجلس شورای اسلامی که خیلی مهم است در جایگاه خودش ریل گذاری نظام جمهوری اسلامی است در این ۴ سال به عهده مجلس شورای اسلامی است که باید از پشتوانه آرا قوی برخوردار باشد و هم سعی کنیم اصلح را انتخاب کنیم و هم اخلاق را رعایت کنیم .

حجت الاسلام الهی نیا گفت: اهمیت خبرگان از همین جمله مشخص است مجلسی که مهم‌ترین وظیفه‌اش و مهم‌ترین کارش تعیین رهبری است رهبری که کلید حرکت این انقلاب در دست اوست یعنی ما شخصی را انتخاب می‌کنیم که باید رهبری با تقوا ،آگاه به مسائل داخلی و خارجی انتخاب کند.

حجت الاسلام الهی نیا گفت: باید دعاگوی رهبرمون باشیم در طول این چند دهه چه فتنه هایی برای این نظام طراحی شده است اگر رهنمود های حکیمانه رهبری نبود برای براندازی یک نظام کافی بود.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد: امیدواریم در هیاهوی انتخابات مجلس ؛ انتخابات خبرگان رهبری به حاشیه نرود.

خطیب موقت نماز جمعه لنده گفت: انتظاراتی که در مقابل حضور مردم از مسئولین هم هست این است که در باب مشکلات معیشتی ازداوج و اشتغال جوانان تلاش مضائفی داشته باشند

حجت الاسلام الهی نیا در پایان از صدا و سیمای کشور و استان که حقیقتا زحمت کشیدند برای مناظره های انتخاباتی و تبلیغات نامزدها در تلویزیون که قطعا هم باعث عدالت می شود هم کاهش هزینه ها و هم گرم شدن تنور انتخابات شد تشور ویژه کرد و گفت:امیدواریم که با این مناظره های تبلیغاتی تنور انتخاباتمون به نحو شایسته ای گرم و گرم تر شود.. وعده ما انتخاباتی پرشور و پرصلات یازده اسفند روز جمعه پای صندوق های رای..

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: