« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
سیاسی؛
سردار عدل هاشمی پور: سخن پیرامون وقفه‌ی پیش آمده و انتخابات پیش رو بسیار زیاد است و خدا می‌داند جز خدمت به مردم، پیگیری و به سرانجام رساندن طرح‌های توسعه محور، زیربنایی و اشتغالزا انگیزه‌ای نداشته و ندارم.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار عدل هاشمی پور از فرماندهان سپاه پاسداران و نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در پیامی خطاب به مردم و خاصه هواداران خود نوشت:

بیانیه سردار عدل هاشمی پور پس از ردصلاحیت

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قدردان شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاصه حامیان گرانمایه، راست قامتان سرافراز و عموم دغدغه مندان توسعه و سازندگی کهگیلویه بزرگ

سلام علیکم

با تمام وجود و از سویدای دل، خیر دنیا و آخرت را برایتان از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
و اما در کمال مباهات؛

محبت، حسن نیت، وفاداری، ثابت قدمی، حمایت بی دریغ، بزرگ منشی و دغدغه مندی حامیان گرانقدر و بی نظیر نسبت به بنده حقیر از مراکز شهرها، بخش ها، دهستان ها و روستاها تا نقاط صفر مرزی هر چهار شهرستان، که به یقین، فراتر از احسن و اکمل به نمایش گذاشته شد در حقیقت تجلی اخوت و مردانگی است که در تاریخ این مرزوبوم به ثبت رسید و در کمال افتخار آن را برای خودم سرمایه ای بی بدیل، موهبتی عظیم و توفیق الهی می دانم.

بی شک، این نوع اعتماد و صمیمیت متقابل، خود پیروزی بزرگی است که با مقیاس های مادی قابل سنجش نخواهد بود.

از این بابت خرسندم و خدای بزرگ را سپاسگزارم، اگرچه یقین دارم نه تنها امکان جبران این همه بذل محبت و بزرگ‌منشی وصف ناپذیر شما خوبان برایم مقدور نیست بلکه به یقین از توانم خارج است اما ضمن مدد جستن از حضرت حق و طلب دعای خیر، به رسم ادب، قدرشناسی و تواضع بر خود فرض می دانم نهایت تقدیر و تشکر صمیمانه، خالصانه و خاضعانه ی خود را به همه شما عزیزان همدل و همگام اعلام نمایم و به شرط حیات، در اولین فرصت با افتخار برای ادای احترام به حضورتان شرفیاب می شوم.

سخن پیرامون وقفه ی پیش آمده و انتخابات پیش رو بسیار زیاد است و خدا می داند جز خدمت به مردم و پیگیری و به سرانجام رساندن طرح های توسعه محور، زیربنایی و اشتغالزا انگیزه ای نداشته و ندارم.

سخن پیرامون وقفه ی پیش آمده و انتخابات پیش رو بسیار زیاد است و خدا می داند جز خدمت به مردم و پیگیری و به سرانجام رساندن طرح های توسعه محور، زیربنایی و اشتغالزا انگیزه ای نداشته و ندارم.

بارها گفته ام و مردم فهیم نیز می دانند که سیر مسئولیت هستم اما عزم و اراده ی مردم برای رهایی از محرومیت و عقب ماندگی برایم حجت بوده و همواره در این مسیر با شما همراه خواهم بود.

ناگفته نماند،،؛
بصورت کلی آنچه که در این مدت بر مردم، خاصه حامیان ارزشمندم گذشت را درک می کنم و از همگان به ویژه تمامی دوستان و علاقمندان طلب حلالیت دارم.

اگرچه در این مدت نظرات خیلی از دوستان را جویا شده و مورد استفاده قرار دادم اما از حضور شریف تمامی دوستان، بزرگان، معتمدین، جوانان، بانوان و تصمیم گیران مجموعه سیاسی به جهت عدم اجماع نظر در تدوین این بیانیه پوزش می طلبم چراکه لازم بوده و هست و بر خود تکلیف می دانم که در ادامه بصورت حضوری و از نزدیک خدمت عموم سروران معظم شرفیاب شوم..

شور و شوق و انتظار وصف ناپذیر مردم برای این خادم خود که در سپهر سیاسی منطقه ماندگار و تاریخ ساز شده، پیگیری مسئله پیش آمده تا احقاق حقوق عامه و خود، با احترام به این موج ماندگار و خواست و انتظار عمومی را از طریق مراجع قانونی و حل وضعیت کنونی تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد.

در پایان؛ اینجانب به عنوان سرباز و عاشق راستین خط نورانی ولایت و دلداده احراز ارادت شده در مسیر ایثار، انتظار مشارکت جدی و حداکثری در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در انتخابات را دارم و با توجه به اینکه نامزدهای حاضر هر کدام دارای جایگاه و شخصیت قابل احترام می باشند، با احترام و تعظیم به قدرت تحلیل و ادراک هواداران عزیز و گرانقدرم، مخیر به انتخاب از بین این عزیزان به خواست و تشخیص فردی خود می باشند تا با شور آفرینی در این کارزار، سربلندی جمهوری شکوهمند اسلامی و نا امیدسازی دشمنان این نظام که عداوت شان بر آمده از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایثار و مجاهدت همرزمان شهیدمان بوده را رقم بزنند.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

والسلام علی من اتبع الهدی
عدل هاشمی پور
چهارم اسفند ماه هزار و چهارصد و دو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: