« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲
در گفتگوی اختصاصی سرکار خانم طیبه حبیبی نامزد انتخابات حوزه آبادان با آوای رودکوف عنوان شد:
سرکار خانم طیبه حبیبی کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان؛ در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف، برنامه‌های خود برای نمایندگی در مجلسی شورای اسلامی را تشریح کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار است در این هفته برگزار و از بین داوطلبان ورود به این مجالس، تعداد مشخصی با رای ملت روانه این دو مجلس مهم و اساسی در کشور شوند.

بر همین اساس آوای رودکوف در راستای انتخاب اصلح و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به انتخاب اصلح، تلاش داشت با گفتگو و دریافت و ارائه برنامه‌های داوطلبان این دوره، نقش خود را به عنوان رسانه جریان‌ساز ایفا کند و در همین زمینه باب گفتگو در این پایگاه خبری برای تمام کاندیداها وجود دارد.

در پی حمایت از مردم، جامعه جوان و اقشار ضعیف هستم / نمایندگان مجلس نقش مهمی در نظارت بر عملکرد مدیران و ادارات دارند

در همین راستا در ادامه برنامه‌های شور انتخابات دفتر آوای رودکوف ،میزبان سرکار خانم طیبه حبیبی از حوزه انتخابیه آبادان بود.

 حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای رودکوف در معرفی خود و بیان کارنامه فعالیت‌های خود اظهار داشت:طیبه حبیبی هستم متولد۱۳۶۹دارای مدرک تحصیلی مهندسی بهداشت ایمنی و محیط زیست ؛کارمند دانشگاه آزاد آبادان می باشد که در ادامه مشروح این گفتگو ودر پایان رزومه ایشان را به سمع و نظرتان خواهیم رساند.

انگیزه شما برای حضور در انتخابات چیست؟

هدفم اینه که صدای مردم باشم و به شهرم خدمت کنم. به حرف مردم گوش می‌کنم و به ارتقای شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و به پیشرفت جامعه کمک کنم.

 ارزش‌هایی مثل عدالت، شفافیت و توسعه پایدار اتخاذ کنیم که به بهبود شرایط جامعه کمک زیادی خواهیم کرد

به طور مستقل و مستقیم با مردم ارتباط برقرار کردم که بیشتر به نیازها و مسائل واقعی مردم گوش کنم و بر اساس اون‌ها عمل کنیم بدون اینکه به تعهدات خاص یک جناح سیاسی محدود بشویم.

با این روند، می‌تونیم بیشتر به وضعیت واقعی مردم و مشکلات و چالش‌هایی که در جامعه وجود داره توجه کنیم و برنامه‌ها و راهکارهایی بر اساس اونها شکل بدیم.

ماموریت خودمو در انتخابات اینگونه میبینم که از طریق فراهم کردن یک پل ارتباطی موثر بین مردم و نهادهای تصمیم‌گیری، مثل مجلس، دستاوردهای معنوی و مادی برای جامعه ایجاد کنم و با معرفی برنامه‌های شفاف و بر اساس پذیرش انواع نظرات و انتقادات، بهبودهای واقعی در سیاست‌گذاری و اجرا ایجاد کنیم

مهمترین نکته اینه که این روند کمک می‌کنه تا مردم به حقیقت و شفافیت اعمال سیاسی دست پیدا کنن و احساس کنن که نماینده‌ها واقعا به بهترین نحو ممکن از منافع آن‌ها مراقبت می‌کنم.

در صورت ورود به مجلس، کدام کمیسیون را برای عضویت انتخاب می‌کنید؟

در صورت ورودم به مجلس شورای اسلامی با تخصصی که در حوزه‌های کاریابی و اشتغال، شهرسازی و مشکلات شهری آبادان، و مسائل گمرکی به دلیل موقعیت بندری و تجاری آبادان وشرایط مرزنشینی و... عضو این کمیسیون ها می شوم

1. کمیسیون کار و رفاه اجتماعی 

2. کمیسیون عمران و شهرسازی 

3. کمیسیون اقتصادی

نظرتان در باره دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها چیست؟

نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم، می‌توانند نقش مهمی در نظارت بر عملکرد مدیران و ادارات داشته باشند. اگر مدیر یا مدیرانی عملکرد خوبی نداشته باشند،نمایندگان میتوانند از وظیفه نظارتی خود استفاده کنند و اقدامات لازم را انجام دهند، از جمله اقدام به عزل یا تغییر مدیران مورد نظر هستند.

از سوی دیگر، باید بر این نکته تاکید کرد که انجام این اعمال باید به روش‌ها و فرآیندهای قانونی و شفاف صورت بگیرد. اعمال نظارت و مداخله نمایندگان مجلس باید با رعایت قوانین و مقررات کشوری صورت گیرد.باید از روش‌های قانونی و شفاف استفاده کنند که به بهبود کارایی و عملکرد اداری کمک کنند.

چه پیامی برای مردم دارید؟

پیام من به مردم عزیز واقع در آبادان:من، به عنوان یکی از کاندیدایان جوان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آبادان، خوشحالم که این فرصت را دارم که به شما پیامی ارسال کنم.

در این دوره انتخاباتی،در شرایطی هستیم که اوضاع بد اقتصادی کشور ما را تحت تاثیر قرار داده، تعهد میکنم که با تمام توان و انرژی جوانی که دارم، در پی حمایت از شما، جامعه جوان و اقشار ضعیف باشم.

فرصتی که برای حضور در مجلس شورای اسلامی دارم، فرصتی است که به عنوان یک نماینده جوان و پویا، مشکلات و نیازهای شما را شناخته و به صورت فعال در راه حل آنها سعی خواهم کرد. همراهی و حمایت شما، به عنوان پایه اصلی در کنار من در این راه مسئولیت‌های سنگین نمایندگی را دو چندان می‌کند.

در این مسیر، اصرار دارم که از نزدیک با شما، مردم عزیز و شایسته آبادان، در ارتباط باشم. بنابراین، هر گونه نیاز، انتقاد یا پیشنهادی دارید، لطفا به من بگویید. من اعتقاد دارم که با تعامل فعال مردم و نمایندگان، می‌توانیم بهبودی مثبت در وضعیت کنونی اقتصادی و اجتماعی جامعه را ایجاد کنیم.

امیدوارم که با یاری و حمایت شما عزیزان، بتوانیم خدمت به جامعه و کشور عزیزمان را به بهترین شکل انجام دهیم. با هم، به سوی یک آینده روشن تر و پرامیدتر حرکت خواهیم کرد. با تشکر از حمایت‌های شما و اعتمادی که به من می‌گذارید.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: