« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارتی در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز 1403 در تمام شهرستانهای تابعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا این سازمان طرح ویژه نظارت برمراکز خرید و بازارهای عمده را آغاز و در دو مرحله عملیاتی می نماید.

آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحله اول طرح از 15 اسفندماه تا پایان سال جاری می باشد و مرحله دوم آن از یک فروردین ماه سال 1403 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز

لقمانی گفت: در این طرح هشت اکیپ گشت مشترک در سطح استان در دو تایم صبح و عصر فعال و اولویت های کاری ، رصد آجیل و خشکبار ، پوشاک، میوه، گوشت قرمز و ماهی و مرغ ، کیف و کفش ، مراکز تفریحی و گردشگری و اقامتی ، کالاهای اساسی، فروشگاههای زنجیره ای، ترمینال مسافربری ، قالیشویی، و سایر خدمات را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد هدف از طرح نظارتی را پایش بازار و پیشگیری از تخلفات اقتصادی عنوان کرد افزود: گشت مشترک تعزیرات با حضور میدانی روسای شعب و همراهی و بازرسان دستگاههای نظارتی بازار شامل سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی و اتحادیه ها جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی و برای رفاه حال مردم انجام می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: