« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت‌الاسلام علی اکبر راوند:
امام جمعه دیشموک با اشاره اعتراضات بعضی از کاندیداها به نتیجه انتخابات، عنوان کرد: اگر کسی نکته‌ای و اعتراضی نسبت به انتخابات دارد، باید به قانون مراجع کند و از مجرای قانونی پیگیر موضوع باشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهر دیشموک، تبلیغات گسترده و سنگین دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات و پیش‌بینی حضور ۲۵ درصدی مردم در انتخابات را یادآور شد و گفت: با وجود همه فشارهای اقتصادی و سختی‌ها به ویژه در این ۵ سال اخیر مشارکت ۴۰ درصدی ملت ایران در انتخابات، پاسخ محکمی به توطئه دشمنان داخلی و خارجی بود و در این جنگ نابرابر، پیروز میدان ملت قهرمان ایران بود که از این مردم باید تقدیر کرد.

مشارکت مردم استان در انتخابات نشانه پایبندی به نظام است/ مردم خواهان برخورد با مجرمین و متخلفین انتخابات هستند/مسولین مخابرات استان نسبت به حل مشکل خطوط تلفن همراه دیشموک و روستاهای اطراف چاره‌اندیشی کنند

امام جمعه دیشموک حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات را نشانه حضور مردم در میدان انقلاب و پایبندی به نظام اسلامی دانست و گفت: دشمن دنبال ناامن کردن کشور در زمان انتخابات بود که الحمدلله با تلاش نیروهای امنیتی انتخابات با امنیت کامل و بدون هیچگونه ناامنی برگزار شد که از نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره اعتراضات بعضی از کاندیداها به نتیجه انتخابات، عنوان کرد: اگر کسی نکته‌ای و اعتراضی نسبت به انتخابات دارد، باید به قانون مراجع کند و از مجرای قانونی پیگیر موضوع باشد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه حتی اگر جرمی و تخلفی ثابت شد، مردم خواهان برخورد با مجرم و متخلف هستند، تصریح کرد: یقیناً برخورد با مجرمین و متخلفین به تقویت نظام اسلامی منجر خواهد شد و مردم بیش از پیش به قانونمندی نظام اعتماد خواهند داشت.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه حتی اگر جرمی و تخلفی ثابت شد، مردم خواهان برخورد با مجرم و متخلف هستند، تصریح کرد: یقیناً برخورد با مجرمین و متخلفین به تقویت نظام اسلامی منجر خواهد شد و مردم بیش از پیش به قانونمندی نظام اعتماد خواهند داشت.

حجت الاسلام راوند با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مجلس خبرگان یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را مشکلات مسلمانان جهان اسلام به ویژه در غزه دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار حوادث تاسف بار غزه را نمونه‌ای آشکار از ظلم و تجاوز جبهه استکبار به صاحبان یک سرزمین و کشتار بی‌رحمانه و سنگدلانه زن و کودک و نابود کردن دارایی‌ها و منابع آن سرزمین برشمردند.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ هزار شهید و بیش از ۷۰ هزار مجروح که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند نشانه آشکار نسل کشی واقعی در غزه است، عنوان کرد: این اتفاقات که با سکوت جوامع بشری اتفاق می‌افتد نیازمند اقدام عملی جوامع بشری و انسان دوستانه در سراسر جهان است و باید همه جلوی این اقدامات وحشیانه را بگیرند.

حجت الاسلام راوند روز سه شنبه اول ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی را یادآور شد و افزود: مبارکی و قداست غایت و نهایت روزه رسیدن به گوهر تقواست.

وی، بهترین عمل در ماه مبارک رمضان را ترک گناه و معصیت دانست و گفت: همه اعضا و جوارح بدن انسان باید روزه باشند و از گناه دوری کنند نه فقط نخوردن و نیاشامیدن باشد.

امام جمعه دیشموک اتفاق خوب در دهه آخر شعبان را غبارروبی مساجد عنوان کرد و بیان داشت: هدیه مقام معظم رهبری از طریق بنیاد علوی، تامین فرش سجاده‌ای برای ۹ مسجد بخش است که در اختیار مساجد و مردم جهت استفاده قرار گرفت که این کار قابل تقدیر است.

حجت الاسلام راوند با اشاره به قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت شهر و روستاها و تعطیلی کسب و کار در هر روز و ماه و هفته که باعث نگرانی و نارضایتی مردم شده بیان کرد و افزود: از مسئولین استانی و شهرستانی شرکت مخابرات انتظار است نسبت به حل مشکل خطوط تلفن همراه شهر دیشموک و روستاهای اطراف چاره‌اندیشی کنند و این مشکل را برطرف کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: