« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه های عمرانی تعطیل بردار نیستند وشورای فنی در همه مواقع نظارت کامل و مستمر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی محمد روستا در جلسه شورای فنی با هشدار به پیمانکاران منفعل در طرح ها و پروژه های عمرانی و نهضت ملی مسکن گفت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در احداث و تکمیل مجموعه‌های مسکن ملی نقش دارند باید هماهنگ بوده و زیرساخت لازم را برای تسریع و تسهیل در احداث این واحدها فراهم کنند.

پروژه های عمرانی در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیستند

معاون عمرانی استانداری، مسکن را مهمترین مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: همه پروژه های در حال اجرا و ناتمام اولویت هستند.

روستا با تاکید براینکه ماهیت اصلی کار شورای فنی نظارت بر همه پروژه ها و واحدهای مسکن با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم بوده افزود با توجه به هزینه های زیادی که می شود به شکل مهندسی شده نظارت ها، دقت و حساسیت ها بالا باشد.

وی تاکید کرد زیرساخت‌های مورد نیاز برای پروژه‌ های نیمه ‌تکمیل و یا در آستانه اتمام با تعامل و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان، همزمان با ساخت این پروژه‌ها باشد.

روستا با تقدیراز شهرداری شهرها در راستای صدور پروانه برای ساخت مسکن نهضت ملی در استان، گفت: شهرداری‌های استان نسبت به صدور پروانه و همکاری برای ساخت واحدهای مسکن ملی تسهیل گر بوده و اقدامات لازم را تسریع بخشند.

وی با اشاره بر اینکه دستگاه‌های اجرایی آخرین وضعیت طرح‌های نهضت ملی مسکن مرتبط را بررسی، تشریح و بطور مستمر به شورای مسکن اعلام کنند بر عمل به تعهدات و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

روستا عنوان کرد در این جلسه به درخواست دستگاه‌های اجرایی ۹ فقره تقاضای فسخ پیمان پروژه‌های عمرانی و یک مورد تقاضای حل اختلاف وظایف شورای فنی بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه وظایف و عملکرد کارگروه های ذیل شورای فنی استان تشریح و مقرر شد هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه زمانبندی شده اعلامی، عملکرد خود را نسبت به وظایف مرتبط به شورای فنی ارایه دهند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: