« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
آوای رودکوف؛
فرماندهی انتظامی کشور اعلام کرد:‌ در شب چهارشنبه آخر سال هوشیارانه در کنار مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کرده و همه با هم به استقبال بهار قرآن و طبیعت برویم.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی که به مناسبت چهارشنبه سوری منتشر کرده، اعلام کرد: « فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره با نگاهی جامعه محور، فرهنگ دوست و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت همه شهروندان محترم و قانونمدار، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود را که همانا استقرار نظم و امنیت است، به بهترین شکل به انجام برساند.

پیام پلیس برای چهارشنبه سوری

نگرانی خانواده‌ها از رفتارهای غیرقانونی، نابهنجار و پرخطر افراد معدودی در این روز که با ایجاد راهبندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهر را مختل می‌کنند، کاملا به حق است.

همانا پلیس در راستای انجام مأموریت ذاتی خود، پاسخگویی به مطالبات جامعه و رفع نگرانی‌ها و برخورد با متمردان و قانون شکنان، مقابله با هرگونه رفتاری که موجب مزاحمت برای مردم باشد وجه همت خود قرار می دهد. در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار شما هستیم و تلاش می‌کنیم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کرده و همه با هم به استقبال بهار قرآن و طبیعت برویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: