« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
انتخابات کهگیلویه بزرگ تایید شد بزرگواری بیانیه داد:
سوال اساسی این است که آیا افزایش مشارکت در انتخابات به قیمت پایمال شدن آرای پاک مردم حوزه انتخابیه‌ام، دلیلی منطقی بود؟

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی محمد بزرگواری در بیانیه ای شدیداللحن به تایید انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ واکنش نشان داد.

متن بیانیه وی به شرح زیر است:استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوچه موحد و به سرکردگی او انتخابات را مهندسی کردند/با کدملی‌ مردگان و زندگان بدون حضور فیزیکی رأی می‌دادند/ اگر همه ی صندوقها بررسی می شدنفر اول انتخابات سوم می شد

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و فهیم حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

سلام علیکم

با صمیم قلب از حضور آگاهانه شما و رأی پاکتان برای پایان دادن به حاکمیت اختاپوسی در کهگیلویه بزرگ و همچنین مشارکت آگاهانه شما برای حمایت از نظام مقدس اسلامی، قدردانی و تاکید می‌کنم و در راهی که با شما مردم شروع کرده‌ایم بر عهدم پایبندم و از همین باب در این مقطع حساس نکاتی مهم را با شما در میان می‌گذارم.

مردم عزیز کهگیلویه بزرگ، همان‌گونه که شما می‌دانید وقتی قدرت و ثروت با هم همراه شود و متاسفانه این صحنه‌آرایی خطرناک نیز از سوی ناظران تایید شود، غباری از زر و زور و تزویر بر حقیقت مستولی می‌شود که اگر امام حسین (ع) هم در مقابل آنها قرار گیرد راه به جایی نمی‌برد و این جماعت از اینکه آن امام معصوم را زیر سم اسبان له کنند هم ابایی نخواهند داشت.

مردم عزیز کهگیلویه بزرگ، همه شما می‌دانید که آقای حشمت‌الله احمدزاده از ۳۰ سال قبل به عنوان سرسپرده و نوچه آقای سید محمد موحد فعالیت می‌کرد، معاون سیاسی استاندار فامیل پدری آقای موحد بود و فرمانداران کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی نیز از منسوبین و وابستگان آقای موحد بودند و این‌ سرسپردگان می‌خواستند امانتدار رأی مردمی باشند که عاشقانه و امیدوارانه برای تغییر و پایان دادن به حاکمیت اختاپوسی در این دیار پای صندوق‌ها آمدند.

در مقابل این اخلاص مردم، این افراد به سرکردگی استاندار سرسپرده، انتخابات را مهندسی کردند و پول ثروتمندان پیمانکار از خدا بی‌خبر که سرمایه‌اشان را از شکم و سفره مردم مظلوم به دست آوردند نیز به خدمت مجریان انتخابات آمد و کاری را کردند که برایش نقشه کشیدند، مهندسی کردند و جلسات تیمی برگزار کردند.

حال باید گفت که از این جماعت منفعت‌طلب چیزی جز این انتظار نمی‌رفت که اگر غیر از این بود مردم کهگیلویه بزرگ، یکصدا برای تغییر به میدان نمی‌آمدند اما آنچه بیش از هر چیزی نگران کننده است ابزارها و مقدماتی است که برای تکمیل پازل مهندسی انتخابات کارساز شد که یکی از آنها کدملی‌ مردگان و زندگانی بود که بدون حضور فیزیکی صاحبان کدملی، رأی می‌دادند و این بستری بود که زمینه‌ساز مهندسی انتخابات در این دیار شد.

سوال اساسی این است که آیا افزایش مشارکت در انتخابات به قیمت پایمال شدن آرای پاک مردم حوزه انتخابیه‌ام، دلیلی منطقی بود؟

اما نگران‌کننده‌تر از مهندسی انتخابات توسط فامیل‌ها، منسوبین و سرسپرده‌های آقای موحد، نهاد شورای نگهبان است که مردم عزیز حوزه انتخابیه ام دل به عدالت آنها بسته بودند اما متاسفانه به جای ابطال انتخاباتی که تخلفات گسترده آن، اظهر من الشمس بود فقط به ابطال چندین صندوق بسنده کردند تا باز هم در تقابل حق علیه باطل، جریان زر و زور و تزویر راه تغییر را بر مردم ببندند و اعتماد و ایمان و امید مردم بويژه خانواده های محترم شهدا و ایثارگران به نظام اسلامی و نهاد نظارتی شورای نگهبان، لگدمال شود‌.

به عبارت ساده‌تر، انتظار عمومی مردم این بود که شورای محترم نگهبان، مهر تایید بر اقدام سازمان‌یافته، سارقان آرای مردم نمی‌زد. هر چند با بررسی‌های شورای نگهبان ۱۳ صندوق ابطال و حدود ۸ هزار رأی، از دزدان آرای مردم پس گرفته شد و باطل شدند اما انتظار عموم مردم این بود که همه آرای ناپاک باطل شوند و حق این مردم ضایع نشود.

باید گفت نه تنها کل اختلاف رأی بنده با آقای موحد با همان مهندسی انتخابات و کدملی‌های دروغین رقم خورد بلکه اگر شورای نگهبان بدون مصلحت‌اندیشی تمام صندوق‌ها را بررسی می‌کرد و به تخلفات رسیدگی می‌کرد، یقین دارم نفر اول این انتخابات، حتی آرایی به مراتب کمتر از نفر سوم می‌داشت.

شورای محترم نگهبان قطعا می‌داند که هیچ مصلحتی بالاتر از عدالت و سلامت انتخابات و اعتماد عمومی مردم در نظام اسلامی نیست و برگرداندن رای پاک مردم، کمترین خواسته ولی‌نعمتان نظام در کهگیلویه بزرگ است؛ انتظار می‌رود سلامت انتخابات و اظهارنظر قاطعانه و عادلانه خود را قربانی هیچ مصلحت دیگری نکنند.

سخن دیگر اینجانب با سربازان گمنام امام زمان (عج) است ضمن تشکر از زحمات این عزیران ایا چگونه شد که با وجود فایل لو رفته از کلاس آموزشی تقلب و تغییر نتیجه انتخابات و سرنخ‌های مستند اما با سرکرده آنها که فردی با هویت مشخص است، برخوردی نشد تا بانیان تخلفات سازمان‌یافته برای همگان معلوم شود و دلایل کافی برای ابطال انتخابات در اختیار شورای نگهبان قرار گیرد و اینچنین حق مردم مظلوم کهگیلویه پایمال نشود؟

آیا باز هم باید تجربه تلخ حلالیت فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات وقت از مرحوم حجت السلام محقق به دلیل اذعان آنها به تخلفات گسترده در رای مردم تکرار شود؟

اینجانب بار دیگر از شورای محترم نگهبان و سربازان گمنام امام زمان عج می‌خواهم که بدون توجه به مصلحت‌اندیشی‌ها، بررسی‌های دقیق خود را در همه صندوق‌ها انجام دهند تا همان‌گونه که در ۱۳ صندوق بررسی شده، وجود تخلفات مهندسی‌شده اثبات شد، در سایر صندوق‌ها نیز این تخلفات بررسی تا معلوم شود که عده‌ای با تمام ابزارهای قدرت و ثروت، تلاش کردند تا آرای مردم را دستکاری کنند.

سید علی محمد بزرگواری

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
2
1
متاسفانه این استاندار از ابتدای ورود تا کنون بی عدالتی را در همه زمینه‌ها گسترش داده و بنام انقلابی داره تیشه به ریشه می زنه و باعث ناامیدی نیروهای واقعا انقلابی شده.
مثل اینکه گوشش هم بدهکار نیست
نمی دونم دولت رئیسی دیگه کی می خواد اقدام بکنه
بیغارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
2
1
سلام و درود خدمت،آمیر علیمحمد بزرگواری

به جدت قسم،همون بهتر که به هر دلیل و دلایلی راهی مجلس نشدی!!

#هیچ منه تُربه نیسی

#وضعیت اعتبارات و درآمدهای دولت اسفناکه

موحد هیچ اقدام موثر و شاخصی،اگه هم بخواد نمیتونه،انجام بده.

اندک محبوبتی که داره،در همین دوره از بین میره

برو شکر خدا کن،سجاده ات را پهن و با معبود مناجات کن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: