« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
در دیدار رئیس شورای شهرستان بهبهان و شهردار تشان با مدیر عامل برق خوزستان عنوان شد:
رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان و شهردار تشان با مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان گفت: طی سالیان گذشته نارسایی و ضعف ولتاژ برق در تشان و قسمتی از بخش مرکزی به دلایل مختلف از جمله افزایش جمعیت مشترکین، طول مسیر شبکه، فرسودگی شبکه و... ضرر و زیانهایی به وسایل برقی و الکتریکی خانوارها وارد نمود.

استقرار قریب الوقوع ایستگاه  برق تشان

مهدی شجاعی افزود: از طرفی در ایام تابستان قطعی مکرر برق در هر دو بخش بالاخص تشان( حوزه شهری و روستایی ) آسایش مردم این مناطق را مختل کرده است، بر همین اساس شورای اسلامی شهرستان ضمن انجام جلسات و مکاتبات در سنوات گذشته، طی هماهنگی قبلی با حضور در دفتر مهندس اسدی مدیر عامل محترم برق منطقه ای استان خوزستان و کهگلویه و بویراحمد پیرامون نیازمندی مبرم استقرار ایستگاه در منطقه حیات آباد جهت پایداری برق مناطق مذکور پیگیری حضوری داشته است.

وی ادامه داد: در نتیجه این دیدار مهندس اسدی از احداث ایستگاه موسوم به تشان اطمینان حاصل کردند و از عملیات اجرایی آن در اوایل سال جدید خبر دادند، انشاءالله با استقرار این ایستگاه پایداری برق تشان و قسمتی از بخش مرکزی از روند قابل قبولی برخوردار خواهد شد.

شجاعی در پایان گفت: ضمناً از پیگیریهای سردار مظلومی نماینده محترم مجلس که در این خصوص اهتمام ویژه ای دارند تشکر و قدردانی به عمل می آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: