« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
جانشین انتظامی استان خبر داد:
جانشین انتظامی استان از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابرات در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: سارق به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سرهنگ حمیدرضا اکبری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

اعتراف سارق حرفه‌ای به ۲۸ فقره سرقت در یاسوج

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابرات را شناسایی و دستگیر کردند.

 اکبری در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۲۸ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد به نقش مشارکت‌های مردمی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا از وقوع سرقت ها پیشگیری و در صورت وقوع سرقت نسبت به دستگیری سارقان اقدام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: