« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
سومین سفر استانی در ۱۴۰۳ ؛
رئیس سازمان امور عشایر ایران در سومین سفر استانی و دیدار مردمی در نوروز ۱۴۰۳ با عشایر فارس دیدار و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  "شایان نادری" رئیس سازمان امور عشایر ایران، در نهمین و دهمین روز از نوروز ۱۴۰۳ در سفر به فارس، با عشایر این استان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

گزارشی از سفر رئیس سازمان امور عشایر ایران به فارس

دیدار با استاندار فارس، حضور در شورای اداری عشایر استان، دیدار با عشایر و مسئولین استان، حضور در نوروزگاه‌ های عشایر در شهرستان های کازرون، کوه چنار، فراشبند، فیروزآباد، ممسنی و رستم و همچنین بازدید از کارخانه تولید خوراک دام عشایر و بومگردی "ایلدخت قشقایی" در فیروزآباد، از برنامه های سفر دو روزه رئیس سازمان امور عشایر ایران به فارس بود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران صبح پنجشنبه ۹ فروردین ماه در حرم مطهر شاهچراغ با استاندار فارس دیدار و در خصوص مسائل عشایر استان گفتگو و تبادل نظر کردند.

نادری سپس در شورای اداری عشایر فارس حضور یافت و در سخنانی با بیان اینکه جهاد واقعی را کارکنان امور عشایر انجام می‌دهند، در خصوص ضرورت اصلاح و ارتقای ساختار تشکیلاتی سازمان امور عشایر اظهار داشت: اگر ساختار تشکیلاتی سازمان قوی باشد به ساختار امور عشایر استان‌ها نیز کمک می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نوروزگاه‌ های عشایر در نوروز ۱۴۰۳ در سراسر کشور باهدف معرفی فرهنگ و شیوه زندگی عشایر و عرضه محصولات تولیدی آنان به مردم و مسافران نوروزی، تاکید کرد: فعالیت تعاونی‌های عشایر باید شفاف باشد و تشکل‌های عشایری باید از ارائه صرف خدمات، به سمت فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزا برای عشایر سوق پیدا کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، این سومین سفر استانی و دیدار مردمی رئیس سازمان امور عشایر ایران از ابتدای سال جاری تاکنون است.

شایان نادری در اولین سفر استانی خود در سال 1403، روز پنجشنبه دوم فروردین ماه در سفر به استان سمنان با عشایر گرمسار دیدار و از فعالیت های کارخانه تولید خوراک دام عشایر در این شهرستان بازدید کرد. 

وی روز یکشنبه پنجم فروردین ماه نیز در دومین سفر و دیدار مردمی خود در نوروز  1403، با عشایر کهگیلویه و بویراحمد دیدار و نوروزگاه های عشایری در یاسوج را مورد بازدید قرار داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: