« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
فرد سودجويي كه با جلب اعتماد يكي از همسايگان خود مبلغ 7 ميليون ريال از حساب بانكي اش بصورت غيرمجاز برداشت كرده بودند توسط پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد شناسايي و دستگير شدند

 

به گزارش آوای دنا ،سرهنگ " سيد عبدالمطلب مرتضويان " رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد در تشريح اين خبر گفت: مردي جوان با مراجعه به پليس فتا درخواست رسيدگي به شکايت خود مبني بر خريد اينترنتي غير مجاز به مبلغ 7 ميليون ريال از حساب بانکي اش را داشت.
شاکي در اظهارات اوليه خود اذعان داشت اطلاعات حسابش را در اختيار فرد بيگانه اي قرار نداده و به کسي هم مظنون نمي باشد.
سرهنگ "مرتضويان" افزود: كارشناسان پليس فتا پس از يك سري تحقيقات فني متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير و به پليس فتا منتقل كردند.
در ادامه تحقيقات مشخص شد كه متهم در همسايگي مالباخته زندگي مي کرده و در بازجوئي هاي به عمل آمده در مواجهه با مدارك مستند لب به اعتراف گشود و اظهار داشتند با سوء استفاده از اعتماد شاکي و امانت گرفتن کارت عابر بانک با ايجاد رمز دوم در فرصت مناسب اقدام به برداشت 8 ميليون ريال وجه از حساب بانكي اش كردند.
وي در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مقام قضائي به شهروندان توصيه كرد:
-در حفظ و نگهداري اطلاعات شخصي و شناسنامه اي و حساب بانکي دقت كرده و در اختيار ديگران قرار ندهيد.
- موجودي حساب بانکي خود را مستمراً بررسي و در صورت مواجه با تغييرات در ميزان موجودي موضوع را به بانک مربوطه اطلاع و پيگيري نماييد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: