« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لنده از حضرت زینب (س) به عنوان نخستین خبرنگاران واقعه کربلا نام برد و افزود:خبرنگاران و اصحاب رسانه در انجام وظیفه از ائمه معصوم(ع) الگو بگیرند

آوای دنا :علی محمدی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه لنده در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار از حضرت زینب (س) به عنوان نخستین خبرنگاران واقعه کربلا نام برد و افزود:خبرنگاران و اصحاب رسانه در انجام وظیفه از ائمه معصوم(ع) الگو بگیرند.
وی انتقاد سازنده را از وظایف خبرنگاران برشمرد و افزود:خبرنگاران باید با حفظ امانت داری و رقابت سالم اشتباهات مسوولان را گوشزد نمایند.
وي ادامه داد: امانت داري، عدالت و انصاف از مهمترين وظايف خبرنگاران به شمار مي آيد و در اين راستا از خبرنگاران انتظار داريم که در انعکاس وقايع حداکثر انصاف را داشته و مصالح کلي نظام را در نظر بگيرند.

محمدی ،بیان واقعیات بدون ترس و واهمه را از دیگر خصوصیات یک خبرنگار دانست و افزود:اگر ترس امد خبرنگار نمی تواند کارش را خوب انجام دهد اما خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی خبرنگاران ما در بدترین شرایط ممکن خبر های لازم را تهیه و به جهانیان مخابره می کنند.

فرمانده سپاه لنده همچنین گفت:در دفاع مقدس بهترین و بیشترین رشادتها مربوط به فرزندان دلیر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده بوده اما بخاطر اینکه در اطلاع رسانی و مستند سازی درست عمل نشد بسیاری از رشادتهای فرزندان ما به فراموشی سپرده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: