« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
معلم کهگیلویه و بویراحمدی پس از ۳۸ سال با دانش آموزان خود در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد دیدن کرد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عبدالمجید نوری زاده در سال 1355 به‌عنوان معلم ابتدایی وارد روستای مهریان از توابع یاسوج شد و حدود 2سال در این روستا تدریس و اینک پس از سال‌ها با استقبال پرشور و هیجان انگیز وارد این روستا شد.

وی در بحبوبه پیروزی انقلاب با راهپیمایان همراه و وفاداری خود را به امام وانقلاب به نمایش گذاشت و سپس راهی شهر خود دزفول در خوزستان شد.

در آئین استقبال از این معلم که اهالی به نیکی و خوبی از وی یادکرده و کلاس‌های فوق برنامه قرآن- احکام وی را در سال 1355 به خوبی به یاد دارند، تعداد زیادی از دانش آموزان آن دوران واهالی حضور داشتند.

وی از محل مدرسه قدیمی دیدن و بر قبور تعدادی از دانش آموزان آن روز خود در گلزار شهدای روستا و قبرستان حضور یافت.

تجدید خاطره‌ها به‌ویژه حضور در محل امامزاده حسن در مهریان و بعضی از جاذبه‌های طبیعی از برنامه‌های دیدار پس از 38 سال آقای نوری زاده بود.

سیدعبدالحسین یوسفی از دانش آموزان کلاس اول ابتدایی سال 55 آقای نوری زاده و از متولیان برگزاری این برنامه گفت: این آئین با هدف تجدید خاطره با معلم عزیز و انقلابی‌مان همزمان با بهار تعلیم و تربیت بود.

وی گفت: آقای نوری زاده 14 سال در مراکز تربیت معلم تدریس نموده و 11 سال پیش بازنشسته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: