« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
در روزهای اخیر موضوع تعرض با چند خانم با اسیدپاشی در اصفهان که حرکتی شنیع و دور از مفاهیم اخلاقی و دینی است دستاویزی شده تا در شبکه های اجتماعی به دین و باورهای مذهبی و نیروهای ارزشی اهانت و توهین صورت بگیره.؟!

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
یدالله مرادی :در حالیکه ما کهگیلویه و بویراحمدیها رنجور و دلخراش از اقدام زشت و غیر انسانی اسیدپاشی در دهدشت بودیم (هر چند معلوم شد ناشی از یک اختلاف خانوادگی بود). اما در روزهای اخیر موضوع تعرض با چند خانم با اسیدپاشی در اصفهان که حرکتی شنیع و دور از مفاهیم اخلاقی و دینی است دستاویزی شده تا در شبکه های اجتماعی به دین و باورهای مذهبی و نیروهای ارزشی اهانت و توهین صورت بگیره.؟!

 رسانه های نوشتاری و صوتی و تصویری ضد انقلاب و غربگرا هم سوژ ه ای برای ابراز نظرات و افاضه فیض علیه مبانی دینی و عناصر انقلابی یافته اند .در این میان افراد و جریاناتی از درون کشور که با آهنگ آن رسانه ها کوک میشوند راه افتاده اند تا با شایعه و جوسازی مسیر بررسی را گل آلود و ناکامیهای سیاسی و مدیریتی خود را به این اسیدپاشی گره بزنند.لذا :موجی از تخریب‌ها علیه «آمران به معروف و ناهیان از منکر» از سوی رسانه‌های شبه‌روشنفکر آغاز شود. البته اقدامی که هیچ قرابتی با عالم سیاست ندارد، پایش به سیاست هم باز و با غضب و خشم رسانه و مطبوعات جریان اصلاح طلب روبرو شد؛ جریانی که قرار است هر اتفاقی را با دنیای سیاست گره بزنند.

 نا گفته نماند که باید دستگاههای ذیربط بدون اغماض و بسرعت نسبت به شناسایی و معرفی عامل یا عاملان با صراحت و شفافیت اقدام تا زمینه سازی برای عناصر بهانه گیر ایجاد نشود و همه شهروندان با امنیت خاطر و آرامش اجتماعی لذت حضور در سایه ی حکومت دینی را بچشند.طبیعی است پیوند دادن این موضوع با اصل امر به معروف و نهی از منکر شیطنتی سیاسی است که یا بوسیله عاملان این اقدام ناشایست رقم میخورد و یا توسط عناصر ضد انقلاب با هر داعیه و شعاری.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: