« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان:خوشبختانه در دو سال گذشته روابط عمومی دانشگاه دستخوش تحولات  زیادی شد‌ و دید مدیران مجموعه به روابط عمومی چنان مثبت شد که توانستیم  در مدتی کوتاه تغییرات زیادی را انجام دهیم

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
سومین سمینار روابط عمومی استان خوزستان از 25 تا 27 آبان ماه جاری در اهواز برگزار گردید.این سمینار سه روزه توسط موسسه آرمان ارتباطات با همکاری استانداری خوزستان با محوریت  نقش روابط عمومی سازمان ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان برگزار شد.

از برنامه های جانبی این  سمینار برگزاری کارگاه های آموزشی خبر نویسی حرفه ای و اطلاع رسانی در شرایط بحران بود که دکتراحمد  توکلی  سخنران کارگاه خبر نویسی حرفه ای با اشاره به اهمیت تنظیم درست خبر، سبک های مختلف تولید خبر را آموزش و خواستار توجه ، تحقیق و تمرین مستمر روابط عمومی ها در این حوزه شد. در پایان کارگاه نیز تمرین عملی نگارش خبر برگزار شد.

یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در حاشیه این سمینار ضمن مهم دانستن برگزاری این کارگاه ها گفت : به سوی تخصصی شدن پیش می رویم. ایشان با مهم خواندن جایگاه خبر در روابط عمومی سازمان ها از اعتماد و حمایت های مدیران دانشگاه به مجموعه حاضر روابط عمومی تشکر نموده و گفت خوشبختانه در دو سال گذشته روابط عمومی دانشگاه دستخوش تحولات  زیادی شد‌ و دید مدیران مجموعه به روابط عمومی چنان مثبت شد که توانستیم  در مدتی کوتاه تغییرات زیادی را انجام داده  و ما علی رغم همه مشکلات پیش رو از تمام فرصت ها برای آموختن استفاده کرده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: