« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
جوان فوتباليست گچسارانی قهرمان سومين دوره مسابقات قهرمانی فوتبال ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه شد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

 احسان شيخ ممو جوان گچسارانی عضو تيم ملی ناشنوايان توانست همراه تيم خود قهرمان مسابقات فوتبال قهرمانی آسيا و اقيانوسيه در جزيره کيش شود.

شيخ ممو که پيش از اين به همراه تيم ملی در مسابقات المپيک ناشنوايان شرکت کرده بود، از يک خانواده ورزشی در شهر گچساران متولد شده و فوتبال را زير نظر پدر خود که مربی و داور پيشکسوت فوتبال بوده آغاز کرده است.

شيخ ممو که در حال حاضر دوره تحصيلات خود را در مقطع پيش دانشگاهی سپری کرده است، از سوی مسئولان ورزش استان و شهرستان حمايت چندانی نمی شود.

اين جوان فوتباليست ناشنوای گچسارانی در گفتگو با خبرنگار مهر، مهمترين عامل موفقيت خود را تلاش بسيار زياد و حمايت خانواده خصوصا پدرش عنوان کرد و افزود: خداوند در همه مراحل زندگی همراه من بوده که توانسته ام بدون هيچگونه حمايت مسئولان استان به اين جايگاه دست پيدا کنم.

شيخ ممو افزود: مهمترين برنامه ورزشی من حضور مقتدرانه در تمرينات تيم ملی و افتخار آفرينی برای گچساران است.

وی همچنين از مسئولان خواست تا با حمايت بيشتر از جوان هايی که مشکلات اينگونه دارند در ارتقای سطح توانايی های معلولان گام های موثر تری بردارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: