« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
فتنه گران ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرده و با عث تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم شدند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

حجت الاسلام الهی نیا صبح امروز در نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان که در محل اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد ضمن تبریک 9 دی گفت :دنیا همیشه با جاذبه های شیطانی و انحرافی همراه است. وسوسه ها  و نیرنگها و مظاهر زیبا وگمراه کننده همزاد دنیاست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لنده افزود ،دنیای  هیچ انسانی خالی از این جاذبه ها نیست و را ه حق و حقیقت با دوری از این جاذبه ها امکان پذیر است و بدست می اید. انسان هر اندازه اسیر مظاهر فریبنده دنیا شود به همان اندازه راه برایش تاریک و مبهم و حرکتش بسوی تعالی یا کند و یا متوقف می شود.اینجاست که تقوی راهنما و روشنگر انسان است در نور تقوی تاریکها به روشنایی مبدل وحقیقت شفاف و روشن در چشم انسان نمایان می شود.

تقوی باعث می شود انسان حق را از باطل تشخیص دهد.تقوی کمک می کند انسان در بهترین راههایی که اورا به مقصد می رساند گام بردار. محبت دنیا چشم و گوش ادمی را نسبت به حقایق کور و کر می کند.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت:با این مقدمه عرض میکنم که قطعا فتنه 88 خسارات مادی، معنوی و حیثیتی برای نظام و کشورمان چه در داخل چه در سطح بین الملل به همراه داشته است.
فتنه ای که اگر انجام نمی شد، شیرینی حضور 40 میلیونی مردم در آن می توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی، باعث استحکام کشور و نظام در همه زمینه ها شود.

اما فتنه گران ضمن اینکه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرده و با تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم، امیدواری دشمنان نظام به برخی جریانات وابسته، خسارت های مادی و معنوی ،بازی با حیثیت نظام ، افزایش امید دشمن به بی ثباتی و براندازی، افزایش فشار ها تشدید تحریم ها ، باج خواهی دشمنان ومسائل دیگری را که قصد داشت دنبال کند، امارهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم انقلابی باعث شد این توطئه استکبار و عوامل داخلی آن نقش برآب شد.

حضور میلیونی و زمان شناس مردم مسلمان ایران در تظاهرات 9 دی 1388 که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، برای همیشه خود را به عنوان حماسه ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند.
همان طور که مقام معظم رهبری درباره این حماسه فرمودند: حماسه ماندگار 9 دی، کاری نبود که با اراده انسانی انجام پذیر باشد بلکه دست قدرت خدای متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی(ع) در لحظه لحظه این حماسه ماندگار دیده می شد. این ماندگاری در گرو گره خوردن به عمق آگاهی و باور مردم است که بدون تردید در سایه تبیین واقعیت حادثه در زمینه های محیطی شکل گیری آن حاصل می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: