« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۸
ما دانشجویان و هنرمندان شهرستان لنده- استان کهگیلویه و بویر احمد دراین روز بار دیگر با آرمانهای والای امام خمینی(ر.ه) ورهبرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید پیمانی دوباره می کنیم وبر این پیوند افتخار می کنیم

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

بسیج دانشجویی و بسیج هنرمندان شهرستان لنده به مناسبت نهم دی ماه بیانیه ای صادر نمود که متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

باردیگر دیماه سرد و زمستان از راه رسید .زمستانی خاطره انگیز و ماهی ماندگار که روزی حماسی در آن خلق شد.نهم دیماه 1388 بار دیگر انقلاب ما ایجاد ،پیروز و بیمه شد .

نهم دیماه روز اقتدار عاشورا و هنگام خاموش کردن مشعل های حسین زمان بود ،تا یاران و انصار واقعی در میدان آزمایش عبودیت از دنیا دوستان ،جاه طلبان،عاشقان زر و سیم و نام و نان مشخص شوند و بار دیگر (آری) بزرگی به این انقلاب دادند .روز انتخاب بود،مردم ایران امام حسین و عاشورایش را برگزیدند و ندای رهبر شیعیان جهان را لبیک گویان در برابر فتنه گران داخلی ایستادند همان کسانی که تریبون غرب و شرق شدند و برای تاراج وطنشان در برابر مردمش تمام رخ ایستادند و بر طبل نفاق و از هم گسستگی اتحاد مملکت شان کوبیدند ، رقصیدند و به آتش کشیدند و حرمت امام حسین و عاشورا را نیز نگه نداشتند . با افتخار عبودیت و بندگی بیگانگان و تعظیم و کرنش های ذلت بارشان را برای دنیای طلبی هایشان را دیدیم و سرهایمان از شرم بارها فرود آمد .


خون ایرانی با بی غیرتی توام نیست،چه بر سرشان آمد؟باز هم وعده ملک ری از سوی یزیدیان حرمت نمک را شکست ؟ اولین تیر جنگی را چه کسی به سوی لشکریان امام زمان انداخت و کدام سرلشکر می خواست خون جوانان این میهن را سربکشد و سر ها بر نیزه کنند ؟ آن روز یوم الحساب قبل ازیوم الحساب آخرت بود .همه گواه بودند که چه کسانی آتش نفاق و فتنه را برپا کردند .

بیماری ایدئولوژی سبز در نهم دیماه هشتاد و هشت ریشه کن شد و طنین ندای لبیک یا خامنه ای،ایران را واکسینه کرد و مشتی محکم بردهان یاوه گویان زد و روایت پایان تردید ها و تبدیل شدن ایران به کابوس بزرگ دشمنان این مرز بوم شد آنان فهمیدند که اگر با تمام امکانات و توانشان با هم متحد شوند که خدشه ای بر این انقلاب وارد آید،مردم بصیر ایران همچون همیشه پشت سر ولی امر مسلمین در مقابلشان ایستاده اند.

1- ما دانشجویان و هنرمندان شهرستان لنده- استان کهگیلویه و بویر احمد دراین روز بار دیگر با آرمانهای والای امام خمینی(ر.ه) ورهبرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید پیمانی دوباره می کنیم وبر این پیوند افتخار می کنیم.

2-دشمنان بدانند به حمد و قوه الهی و بصیریتی که دانشجویان و هنرمندان سراسر ایران راه را از چاه و دوست را از دشمن به خوبی می شناسیم و هرگز طعمه دسیسه های پلید شان نخواهیم شد.

3-ما در جبهه علم و دانش و فرهنگ وهنر، تمام قدرت وتوان خود را به خدمت می گیریم تا علاوه بر بهرمندی از پیشرفتهای روز دنیا در جنگ فرهنگی و جبهه فضاهای سایبری،پیروز میدان باشیم.

4-ما از قوه قضاییه می خواهیم با عوامل فتنه 88 برابر موازین اسلام و قانون اساسی برخورد کنند تا درس عبرتی شود برای هرآنکس که میخواهد ثبات را از کشورمان بگیرد.

5-ما تحریم ها را به جان می خریم ولی ذره ای از غرورمان را زیر پا نخواهیم گذاشت و ذلت را نمی پذیریم که نسل آینده نفرینمان کنند وکوتاه آمدن از حق و حقوق ملت ایران همان پذیرش دسیسه های 9 دی 88 است و قطعا دولت مردانمان با اذعان کامل از این مطلب پای میز مذاکره می نشینند و بدانند همه ایران عزتشان را می خواهند و درسختی ها یاریشان می کنند همانگونه که تا کنون با دولت تدبیر و امید بودند،خواهند ماند وچرخهای مملکت را با هم می چرخانند.
برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و طول عمررهبر معظم انقلاب و تعجیل در فرج آقایمان حضرت مهدی(عج) و استمرار اتحادمان صلوات می فرستیم بر محمد و آل محمد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: