« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
الهی‌نیا : همه ملت ایران خواهان محاکمه و سرکوب فتنه‌گران هستند و هرکسی که بخواهد در حمایت آن‌ها قد علم کند با مخالفت مردم سرکوب خواهد شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان لنده اظهار گرد: 9 دی روز حیات ایران اسلامی و اقتدار ملت در جهت حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی جامعه بود.

وی افزود: تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه و فتنه‌انگیزی و همراهی خواص بی‌بصیرت باعث شد آشوبی در کشور به پا شود و مردم بصیر ایران اسلامی را بار دیگر به میدان مقابله با تهاجم دشمن وارد سازد.

امام جمعه موقت لنده عنوان کرد: حضور مردم در 9 دی علاوه بر محکوم کردن فتنه‌، بصیرت و استواری و پویایی ملت ایران اسلامی همراه با ولایت‌مداری و انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران را به نمایش گذاشته شد.

الهی‌نیا ادامه داد: همه ملت ایران خواهان محاکمه و سرکوب فتنه‌گران هستند و هرکسی که بخواهد در حمایت آن‌ها قد علم کند با مخالفت مردم سرکوب خواهد شد.

وی در ادامه به حضور حماسی مردم لنده در حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: این موج و حماسه مردم، تکامل‌بخش حرکت‌ها و حماسه‌های جاودانی است که در راستای اقتدار ملی، میهنی و مذهبی کشور به وجود آمده است.

امام جمعه موقت لنده ضمن تقدیر از حضور خودجوش مردم در مراسم 9 دی افزود: حماسه 9 دی متعلق به عموم مردم بوده و جناح خاصی نمی‌تواند آن را به نفع خود مصادره کند هر چند جناح‌ها خود از بطن مردم هستند.

الهی‌نیا یادآور شد: در شرایط کنونی همراهی ملت ایران با مسئولان و مجریان قانون باید به طور جدی پی‌گیری شود و نگذاریم دشمنان میان ملت و مسئولان تفرقه‌انگیزی کنند.

وی افزود: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری کامل همه تحولات داخلی و بین‌المللی را رصد و آن‌چه در راستای تکامل و توسعه نظام و انقلاب باشد را در پیش خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: