« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخریب مدیران زحمت کش و فرزندان این استان در کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار مهر، موسی خادمی عصر چهارشنبه در مراسم ششمین یادمان بنیانگذار دانشگاه یاسوج مرحوم دکتر محسن عسکریان اظهار داشت: آن مرحوم در دو بعد علمی و مدیریتی سرآمد بود و از دست دادن او ضربه ای جبران ناپذیر به استان وارد کرد.

وی بیان کرد: مرحوم عسکریان با تعهد و ایمان، کار و فعالیت را در دانشگاه یاسوج آغاز کرد و متعصبانه کوشید که یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد نامی در بین دانشگاههای کشور پیدا کند.

خادمی اظهار داشت: او برای رشد و توسعه دانشگاه یاسوج متعصبانه تلاش می کرد و تمام ویژگیهای یک مدیر خوب را داشت.

استاندار تاکید کرد: دانشگاه یاسوج در دوران مدیریت دکتر عسکریان به لحاظ علمی و حرکتهای سیاسی مطلوب، دانشگاهی پویا و زنده در کشور بود.

خادمی، دکتر عسکریان را مدیری توسعه گرا دانست و گفت: او دانشگاه را برای توسعه استان می خواست و معتقد بود راه توسعه استان از دانشگاه می گذرد.

وی بیان کرد: نیروی انسانی، اساتید و امکاناتی که امروز در دانشگاه یاسوج وجود دارد محصول دور اندیشی دکتر عسکریان بوده است و امروز به لطف آن دور اندیشی، این دانشگاه جایگاه خوبی در بین دانشگاههای کشور دارد.

وی با بیان اینکه مرحوم عسکریان بی نصیب از برخی رفتارهای تخریبی ما نبود بطوریکه در معرض  تهمت هایی قرار گرفت، افزود: کسانی بودند که در آن زمان انگهایی می زدند، بحثهایی می کردند و مشکلاتی داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر عسکریان رفت اما باید یاد بگیریم که بزرگانمان را قدر بدانیم و افرادی را که زحمت کشیدند و کار کردند، به عنوان قهرمانان کار و خدمت یاد کنیم و این قدردانستن ها به دیگران به خصوص جوانان برای کار و فعالیت در استان انگیزه خواهد داد.

خادمی با بیان اینکه بهتر بود نمی گذاشتیم مرحوم عسکریان در آن روزهای آخر عمرش ناراحت می شد، گفت: در اواخر دوره خدمتی ایشان فضای بدی بر جامعه حاکم شد و امیدواریم که هیچ وقت آن فضا تکرار نشود.

استاندار استان اظهار داشت: نباید نیروهای استان را تخریب کنیم که دیگران به توانمندی آنها شک کنند و در هنگام جابجایی و تغییرات، وزاتخانه ها و سازمانهای مرکزی نتوانند فضای دیگری به آنان بدهند.

خادمی تصریح کرد: مدیر بومی توانمند را کاری بر سرش می آوریم که آرزو کند یک روز زودتر جابجا شود. آنچنان او را بمباران و تخریب می کنیم که مسئول بالاتر نمی تواند مسئولیتی به او بدهد.

وی این مسئله را از اشکالات فرهنگی در این استان دانست و بیان داشت:  دکتر عسکریان از این گلوله های نامردی زیاد خورد و باید سعی کنیم که این گلوله های نامردی به سایر فرزندان و مدیران زحمتکش استان نخورد.

 دکتر محسن عسکریان بنیانگذار دانشگاه یاسوج بود که در سال ۸۴ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. مراسم یادمان آن مرحوم به همت دانشگاه یاسوج برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: