« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
امام جمعه لنده:همه ملت ايران به خوبي مي دانند كه پاسخ امثال مطهري را مردم در روز 9دي به بهترين وجه ممكن داده اند

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

حجت الاسلام مهدي كياني اصل امام جمعه شهرستان لنده در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته شهرستان با اشاره به سخنان يكي از نمايندگان مجلس در تطهير كردن سران فتنه و مسله حصر سران فتنه اشاره كرد وگفت: كسي كه خود منتسب به نظام و ارزش هاي نظام و قانون و قانون گرايي است چرا مرتب از بي قانوني و حصر سراني فتنه كه بيشترين خدشه را به لحاظ مادي و معنوي به بدنه نظام وارد كردند حمايت مي كند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده تاكيد كرد: همه ملت ايران به خوبي مي دانند كه پاسخ امثال مطهري را مردم در روز 9دي به بهترين وجه ممكن داده اند.

كياني اصل اظهاركرد: بهتربود در مدت 2سالي كه آقاي مطهري به دنبال تطهير سران فتنه بود به فكر حل مشكلات اقتصادي و اشتغال و ازدواج جوانان اين سرزمين بود.

ایشان  در ادامه خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: نمايندگان در مجلس مواطب حرف ها و رفتار ها و تحركات خود باشند و نكند خداي ناكرده در دام فتنه گران و حمايت كنندگان سران فتنه گرفتار شوند چرا كه شما نماينده مردم هستيد و خود سر نبايد حرفي كه موكلينتان نمي خواهند از زبان شما بيرون رانده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: