« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
دولت اکنون با شجاعت و درایت و در چارچوب معیارهای تعیین شده رهبری گام به گام در حال حرکت به سوی خدمت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج، صبح امروز راهپیمایی عظیم مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از فلکه هفتم تیر این شهر به سمت میدان امام حسین برگزار شد.

در مراسم سخنرانی یوم‌الله 22 بهمن امسال شهر یاسوج حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون امور حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان بزرگی و عظمت کنونی انقلاب در دنیا اظهار کرد: امروز عزتمندانه در دنیا در میان قدرت‌های برتر علمی از نظر علوم نوین همانند دانش هسته‌ای و نانو و سلول‌های بنیادین قرار داریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خودباوری کنونی ملت ایران را مرهون استقرار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:امام با دم مسیحایی خود این انقلاب را با همکاری مردم به بار نشاند تا اکنون ایران مقتدرتر از هر زمان دیگر در برابر همه قدت‌های استکباری به عنوان حامی ملل مظلوم جهان باشد.

حجت‌الاسلام انصاری نام ایران را در میان ملل آزاده جهان به عنوان الگویی از آزادگی و استقلال دانست و افزود: اکنون در خاورمیانه و در میان همه کشورهای اسلامی و به عنوان محور مقاومت و استقامت هستیم.

وی ادامه داد: نام امام راحل و مقام معظم رهبری در میان کشورهای منطقه نامی محبوب است و در کشور عراق اکنون نام سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس محبوب‌ترین نام‌ها به شمار می‌رود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد که روحانیت در حکومت‌داری موفق نخواهد بود و انقلاب با هدایت این قشر تثبیت نمی‌شود لذا هر روز به نابودی انقلاب امیدوار بود اما با گذشت زمان با رهبری پیامبرگونه امام راحل همه توطئه‌ها یکی بعد از دیگری خنثی شد.

انصاری در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که همه دولت‌های بعد از انقلاب برای تثبیت پایه‌های نظام و خدمت به مردم زحمت کشیدند به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اکنون در صحنه‌های داخلی و خارجی این دولت در حال تلاش برای بلند آوازه کردن نام ایران است.

وی گفت: اگر تا پیش از این دشمن در مذاکرات به دنبال حذف کلی برنامه هسته‌ای بود اکنون اختلاف در جزئیات است و کسی نمی‌تواند که بگوید ایران نباید انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داشته باشد.

انصاری بیان داشت: دولت اکنون با شجاعت و درایت و در چارچوب معیارهای تعیین شده رهبری گام به گام در حال حرکت به سوی خدمت و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: