« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
مسولان و نمایندگان مجلس باید هرچه سریعتر پاسخ محکمی به آهانتهای آل سعود بدهند و از انجام عمره مستحب تا متنبه شدن آل سعود جلوگیری کند، زیرا حج عمره یک عمل مستحب است و نباید بخاطر یک عمل مستحب  دچار ذلت شویم

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

نماز جمعه این هفته شهر لنده به امامت حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه این شهر برگزار شد.

امام جمعه لنده  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی گفت:هرکس  تقوی الهی پیشه کند  خداوند مشکلات کاری او را در دو عالم آسان می‌گرداند.

وی در خطبه اول با اشاره به محاسن و معایب زبان گفت: بايد توجه داشته باشيم كه اكثر معاصي چون غيبت، تهمت، دروغ، سخن چيني، اذيت، كفر، گفتار زور، شهادت ناحق، فاش كردن اسرار، غضب، كج خلقي، اهانت، استهزاو ... از زبان نشات مي گيرد. بلكه مي توان گفت تخلفات و گرفتاري ساير جوارح نيز ازآن است.

خطیب نماز جمعه لنده در ادامه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: بانوان جامعه باید با تاسی از سیره و منش حضرت زهرا(س) شیوه همسرداری و تربیت فرزندان صالح را الگوی خود قرار دهند.

 وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی مردان و زنان مسلمان است و همگی به آن افتخار می کنند و این الگو بودن، هدف دار بودن زندگی را معنا می کند؛ حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی و بی هدفی نجات داده و مایه سعادت دنیا و آخرت می شود.

حجت الاسلام کیانی اصل همچنین با اشاره به تعرض به دو نوجوان زائر خانه خدا توسط ماموران آل سعود متذکر شد:مسولان و نمایندگان مجلس باید هرچه سریعتر پاسخ محکمی به آهانتهای آل سعود بدهند و از انجام عمره مستحب تا متنبه شدن آل سعود جلوگیری کند، زیرا حج عمره یک عمل مستحب است و نباید بخاطر یک عمل مستحب  دچار ذلت شویم .

امام جمعه لنده در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای شهر لنده بخاطر کاشتن نهالهای درخت در سطح شهر و ایجاد فضای سبز در بلوارها از مردم درخواست نمود تا بیش از پیش از این نهالها ، درختان و گلها و گیاهان مراقبت و به زیبا سازی شهر کمک نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: