« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
ما تابع نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم ویک سری خواسته ی صنفی داریم هرچند که قبلاً نیز منعکس شده است وتوجهی بدان داده نشده است اینک نیز مجدداً آن را یادآوری می نمائیم

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

صبح امروز جمعی از معلمان و فرهنگیان شهرستان لنده به نیابت از سایر همکاران خود با متانت و وقار فرهنگی خویش و در راستای استیفای حقوق و مطالبات قانونی خود در برابر آموزش و پرورش شهرستان لنده تجمع مسالمت آمیز برگزار نمودند  تا به شیوه ای دموکراتیک پیام خویش را به مسئولین محترم امر منتقل نمایند.

یکی از معلمان شرکت کننده در گفتگویی کوتاه با خبرنگار آوای دنا  گفت: هم از نظر مادی و معیشتی و هم از نظر منزلتی بین معلمان و سایر کارمندان دولتی شرایط برابر وجود ندارد و این در شأن معلمان نیست.

و افزود: بهبود وضعیت معیشتی معلمان در واقع به بالارفتن وضعیت تعلیم و تربیت کشور کمک می کند.
وی مهم ترین هدف از تجمع امروز در سطح شهرستان لنده و سایر شهرستانها را تلنگری به مسئولین دانست و گفت: آقایان مسئول باید فکری به مطالبات به حق فرهنگیان داشته باشند.

فرهنگی دیگری در این خصوص گفت: ما با اصل تبعیض مشکل داریم و اگر مشکل اقتصادی وجود دارد چرا بر معیشت و حقوق دیگر دستگاه ها تأثیرگذار نیست و فقط معلمان از این بابت آسیب می بینند.

ایشان افزود :ما تابع نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم ویک سری خواسته ی صنفی داریم هرچند که قبلاً نیز منعکس شده است وتوجهی بدان داده نشده است اینک نیز مجدداً آن را یادآوری می نمائیم.به امید آنکه مورد توجه واقع شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سید عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
چرا دروغ میگید ؟
در لنده اصلا تجمع و راهپیمایی وجود نداشت.
اخبار کذب پخش نکنید.
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
خبر کاملا صحت دارد و تجمع وجود داشت و فیلم و عکس آن هم موجود هست تازه علاوه بر خبرنگار آوای دنا چند نفر دیگر هم داشتن عکس می گرفتندبنابراین خودت دروغ میگویی که اولا جرات نداشتی با نام خودت کامنت بزاری و دوما به دروغ تکذیب می کنید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: