« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
دکتر نوبخت معاون راهبردی رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فردا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com فتاح محمدی  در جمع خبرنگاران گفت: دکتر نوبخت معاون راهبردی رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فردا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معاون رئیس جمهور فردا با حضور در کارگروه توسعه و برنامه‌ریزی استان به مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد که توسط استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار بیان می‌شود رسیدگی می‌کند.

وی افزود: نوبخت همچنین بازدیدی از تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های بهداشتی، عمرانی، فرهنگی و اداری استان خواهد داشت.

این مسئول حضور معاون رئیس جمهور را فرصتی مناسب برای بیان مشکلات و نیازمندی‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: حضور  معاون رئیس جمهور فرصت مناسبی است تا بخشی از نیازمندی‌های استان در حوزه بودجه‌ریزی و مسائل استخدامی مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: سفر معاون رئیس جمهور برای دو روز برنامه‌ریزی شده که جزییات کامل سفر توسط نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: