« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان لنده با برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
در این جلسه محمد مرادی فرماندار لنده ضمن ارائه مطالبی در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت:در دنیاز مجازی امروز که انواع و اقسام برنامه ها و سرگرمیها وجود دارد ، خوشبختانه هیچ چیز جایگزین کتاب نشده و عشق و علاقه خوانندگان و مطالعه کنندگان به کتاب کمتر نشده است .

وی کتاب را ماحصل رنج و زحمت فرهیختگانی دانست که می تواند به انسان علم و معرفت بیاموزد.

در ادامه اسماعیل زارعی دبیر انجمن کتابخانه شهرستان لنده ضمن خیر مقدم به مدعوین با ارائه گزارشی از روند اجرایی مصوبات جلسات قبل از برخی ادارات که همکاری های خوبی داشتند تشکر کرد و خاطر نشان کرد رفع نواقص و بالابردن سرانه و شاخص های کتابخوانی جزء دغدغه ها و برنامه های این انجمن می باشد که خود را ملزم به رفع همه آنها می داند.

وی همچنین خواهان شفاف سازی در خصوص عملکرد مالی انجمن کتابخانه شده است.

                                                                                                                       

همچنین تقوی رئیس کتابخانه عمومی شهرستان لنده ضمن ارائه گزارشی از فعالتهای کتابخانه عمومی، انجام هر اقدامی را برای توسعه و غنی سازی کتابخانه های عمومی امری مهم و ازشمند دانست وی همچنین روند اجرای مصوبات جلسات قبل را مثبت ارزیابی نموده و در ادامه  گزارشی از هزینه ها و وضعیت مالی انجمن را به سمع و نظر حاضرین رسانده است.

سپس حاضرین به بیان نکته نظرات خود پرداختند .
گسترش کتابخانه ها در سطح شهرستان و روستاهای بزرگ ،نامگذاری خیابان کتاب ،تعامل با آموزش و پرورش و تهیه کتابهای بیشتر جهت کتابخانه مرکزی و برپایی نمایشگاه کتاب در سطح شهرستان از دیگر موضوعات مورد تاکید شرکت کنندگان بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: