« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
اگر قرار بر این بود تا که خدا شهر خون و قیام ، خرمشهر ، را آزاد می کرد ، پیش تر باید مکه را آزاد می کرد تا محمد (ص) و مهاجرین سال های سال از شهرشان درو نمی شدند ! اما خدا هرگز مکه را آزاد نکرده است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 وبلاگ "ریزه نیوز" نوشت:سالهای سال است که می شنوم خدا خرمشهر را آزاد کرده است، خرمشهر، شهری که در محاصره ی نیروهای بعثی که تا دندان مسلح و مجهز به پیشرفته ترین امکانات جنگی بوده است.

هر چه زمان می گذرد تا بتوانم خودم را قانع کنم که چگونه این امکان دارد که خدا شهری را آزاد کرده باشد؛  نمی توانم به نتیجه ای برسم و سر د رگم شده ام.

در تمام تاریخ بشریت می خوانم که خدا هیچ شهری را آزاد نکرده است و حال چگونه ممکن است که خدا  خرمشهر را در جنوب سرزمین ایران آزاد کرده باشد به نتیجه ای نمی رسم .

 وقتی که حتی در جنگ احد هم خدا به داد مسلمین نمی رسد و سپاه محد (ص) شکست می خورد تا حد نابودی پیش می رود  تا عبرت گیرند و عبرت شوند و این  در حالی است که در سپاه اسلام ، محمد (ص) پیامبر رحمت  بوده است و علی (ع) جانشین نبی  !

نه هرگز خدا خرمشهر را آزاد نکرده است .

اگر قرار بر این بود تا که خدا شهر خون و قیام ، خرمشهر ، را آزاد می کرد ، پیش تر باید مکه را آزاد می کرد تا محمد (ص) و مهاجرین سال های سال از شهرشان درو نمی شدند ! اما خدا هرگز مکه را آزاد نکرده است .

در جنگ خندق هم مدینه را آزاد نکرد تا مسلمین با خیال راحت به کشت و زرع مشغول شوند .

هرگز در تاریخ نمی خوانیم که در جنگ امام حسن (ع) و معاویه خدا شام را شکست داده باشد و فتح با امام حسن (ع) باشد !

حال می دانم که اگر قرار بود خدا خرمشهر را آزاد می کرد ، تا به امروز باید ، شهرهای سوریه را هم آزاد می کرد ، الانبار و موصل و کرکوک ، یمن و بحرین را هم آزاد می کرد ! قدس که قبله ی اول مسلمین بوده است سالیان سال است در محاصره است ، پس چرا خدا

ازادش نکرده است .

نه خرمشهر را و نه هیچ شهر دیگری را  خدا آزاد نمی کند !

هیچ وقت خدا خرمشهر را آزاد نکرده است ، چون اگر خدا خرمشهر را آزاد می کرد ،این آزادی افسانه ای بیش نبود ؛ داستانی کودکانه می شد و تنها در کتاب های داستان ثبت می شد .

راستی چه کسی خرمشهر را آزاد کرد ؟

خرمشهر را جهان آراها ، زین الدین ها آزادش کردند ، همت و باکری ، شیرودی و چمران ها ، عباس دوران و کشوری ها آزادش کردند .

خرمشهر را شهدا آزادش کردند .

آزاده ها ، جانبازان بی ادعا آزادش کردند .

بی پرده بگویم ، سربازان امام خوبی ها آزادش کردند .

آری همراه تمام سربازن از خود گذشته ی  روح الله ، شجاعت بود ، انفاق بود ، عشق به میهن بود . دفاع از اسلام بود ، شهادت طلبی و ولایتمداری بود .

در یک کلمه ، همراه تمام سربازان خمینی انسانیت بود .

و در قلبشان ، در روحشان ، در خون و وجودشان ، در سراسر زندگی شان ، ایمانی به وسعت روح پاکشان بود .

در همه ی اعمالشان فقط خدا بود و خدا !

راستی چه کسی خرمشهر را آزاد کرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: