« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
حضرت عباس علیه‏ السلام چنان پرورش یافت که در مدت عمرش جز یک مرتبه، برادرش حسین را به اسم صدا نکرد و حتى برادر هم خطاب نمى‏ کرد و مى ‏گفت: سیدى و مولاى

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

امام جمعه موقت لنده در جشن روز پاسدار و روز جانباز که در جمع نیروهای ستادی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز گفت :یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که از زندگی حضرت عباس(ع) به‌ویژه در واقعه عاشورا و در جریان حوادث کربلا می‌توانیم بگیریم موضوع ولایت‌پذیری ایشان است.

حجت الاسلام الهی نیا ، با اشاره به ویژگی‌ها و سجایای حضرت عباس(ع) و با تاکید بر این‌که «ایشان را نباید صرفا در حوزه مسأله ظهر روز عاشورا تعریف کنیم» گفت: حضرت ابوالفضل(ع) دارای ویژگی‌های برجسته‌ای هستند از جمله مسأله عبد بودن ایشان، زیرا حضرت، نمونه کامل عبد صالح الهی به شمار می‌روند، صفتی که در بالاترین درجه انسانیت از سوی خداوند به بندگان داده می‌شود.

وی افزود:حضرت عباس علیه‏ السلام چنان پرورش یافت که در مدت عمرش جز یک مرتبه، برادرش حسین را به اسم صدا نکرد و حتى برادر هم خطاب نمى‏ کرد و مى ‏گفت: سیدى و مولاى.

رئیس تبلیغات اسلامی لنده در ادامه گفت:در معالى السبطین مى‏ خوانیم: در روز قیامت حضرت رسول الله صلى‏ الله علیه ‏و‏آله به امام على علیه ‏السلام مى‏ فرماید: از فاطمه بپرس براى شفاعت امت چه دارى؟ على سؤال را مطرح مى‏ کند و فاطمه علیهاالسلام مى‏ فرماید: یا امیرالمؤمنین«کفانا لاجل هذا المقام الیدان المقطوعتان من ابنى العباس»(26)؛ اى امیر مؤمنان! براى این مقام دو دست قطع شده از فرزندم عباس، ما را کفایت مى ‏کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: