« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
روز خبرنگار روز حق طلبی ،حق گویی ، روز اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  با سلاح قلم است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
پانزده سال پیش در چنین روزی، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در مزار شریف، در حین انجام گزارش به همراه ۸ نفر از كاركنان سركنسولگري ايران در اين شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسيدند. تامدتها از سرنوشت اين ۹ نفر گزارشي منتشر نشد، تا اين كه اجساد آنان در يك گور جمعي در خرابه‌هاي پشت كنسولگري به دست آمد.

ازاین روست روز خبرنگار روز حق بینی ،حق نویسی،حق طلبی ،حق گویی وروز گام نهادن در وادی آگاهی ونیک اندیشی و روز اطلاع رسانی وآگاهی بخشی  با سلاح قلم است .رسالت خبرنگاری و روز آن تا بدان حد است که خبرنگاران به خاطر اطلاع رسانی به مردم آنچه را که دارند در طبق اخلاص نهاده و حتی در این وادی جان شیرین خود را فدا می نمایند .

این روز یادآور ایثار، تلاش و مجاهدت های وافر تلاشگرانی است که  با نیت آگاهی بخشی به همنوعان و نشر نورحقایق بر صفحه ظلمات و تاریکی، قدم در عرصه اطلاع رسانی نهاده و همچون مشعلی فروزان، روشنی بخش راه گشته اند.

این روز ارزشمند اجتماعی، بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان گرامی باد.

از درگاه خداوند متعال، برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی، بهروزی و توفیق روزافزون انجام آگاهانه و سرشار از صداقت رسالت حرفه ای را آرزومندم.

فتاح بدری/کارشناس فرهنگی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: