« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
در دومین دوره از برگزاری جشنواره بین‌ المللی خیام، 70 اثر برگزیده جشنواه بین‌ المللی عکس خیام در یاسوج به نمایش درآمد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
به گزارش خبرنگار روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پیش از ظهر امروز و با حضور دکتر رضا دهبانی‌ پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونین اداره‌ کل و جمعی از هنرمندان حوزه عکس، 70 اثر برگزیده جشنواره بین‌ المللی عکس خیام در یاسوج به نمایش درآمد.

در این آیین اسحاق آقایی عکاس مطرح کشور از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جشنواره بین‌ المللی خیام امسال دومین دوره آن در حال برگزاری در سراسر کشور است.

این هنرمند رشته عکاسی افزود: جشنواره بین‌ المللی خیام یکی از مهم‌ ترین جشنواره‌ های بین‌ المللی به شمار می‌ رود که تعداد 30 هزار عکس به دبیرخانه آن ارسال شده است.

آقایی گفت: تعداد 75 کشور دنیا در این جشنواره حضور دارند که گویای بزرگی و کیفیت این جشنواره بین‌ المللی است.
وی بیان کرد: در جشنواره بین‌ المللی عکس در چهار بخش آزاد، سفر، طبیعت و خیام برگزار می‌ شود که استان ما با عکس‌ های سه عکاس در این جشنواره نماینده دارد.

این هنرمند برگزیده کشوری تصریح کرد: در این میان از تعداد 30 هزار عکس رسیده از 75 کشور دنیا، تعداد 450 عکس برگزیده شده‌ اند که در میان آن‌ ها عکس‌ های هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی نیز حضور دارد.

وی گفت: از تعداد 450 عکس برگزیده، تعداد 160 عکس به عنوان برگزیده نهایی معرفی شده است.

آقایی از برگزاری دوره‌ ای نمایشگاه‌ های عکس بین‌ المللی خیام در کشور خبر داد و گفت: در 14 استان کشور این نمایشگاه برگزار شده و پس از استان ما این نمایشگاه به خرم‌ آباد مرکز استان لرستان منتقل می‌ شود.

وی با بیان یکی دیگر از اهمیت‌ های فوق‌ العاده این جشنواره گفت: جشنواره عکس بین‌ المللی خیام اولین رویداد حوزه عکس است که زیر نظر فدراسیون جهانی عکس«فیاپ» برگزار می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: