« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۲
جریان اصولگرایی در مرکز نیز همین خواسته را از هدایت‌خواه دارد و امیدواریم با توجه به جمیع شرایط وی هر چه زودتر به دعوت اصولگرایان استان و کشور لبیک گوید

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی با اشاره به نشست بزرگ اصولگرایان استان که  به دعوت همه احزاب و گروه‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد از اعلام حمایت بزرگان و معتمدین جریان اصولگرایی از دکتر ستار هدایت خواه خبر داد.

سید علی محمد دانشی گفت: جریان اصولگرایی کشور به دنبال مکانیسمی است تا بتواند نخبگان این جریان را در سراسر کشور برای حضور در انتخابات ساماندهی کند.

وی افزود: به همین منظور شورای راهبردی جریان اصولگرایی در کشور به زودی ایجاد می‌شود و به دنبال آن در استان‌ها نیز چنین شورایی را خواهیم داشت.

دانشی با اعلام آمادگی حزب مؤتلفه اسلامی برای حمایت از کاندیداتوری ستار هدایت‌خواه در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: جریان اصولگرایی در مرکز نیز همین خواسته را از هدایت‌خواه دارد و امیدواریم با توجه به جمیع شرایط وی هر چه زودتر به دعوت اصولگرایان استان و کشور لبیک گوید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
1
1
خواهد آمد مرحم زخم علی مرتصی
جواد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
1
1
اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد از دنا تا لنده و دیشموک همه و همه اعلام رضایت و وفاداری خود به مرد علم و عمل دکتر هدایت خواه را علام می نمایند و اعلام می داریم حق ایشان رئیس جمهوری است و نه نماینده مجلس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: