« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف با اکثریت آراء به عنوان رئیس اولین انجمن خبرنگاران شهرستان لنده انتخاب شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در سخنانی به نقش رسانه ها در توسعه همه جانبه جامعه و به ویژه توسعه فرهنگی آن اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید در راستای رشد و تعالی کشور ،استان و شهرستان گام بر دارند و مردم را با حقایق آشنا نمایند .

وی افزود  اگر رسانه، خبرگزاری و خبرنگار ما در مسیر ارزشهای الهی، وحدت ملی، مسیر اسلام و متعالی کردن جامعه از جهت فرهنگی قرار بگیرد این خبر مقدس وعظمت خواهد بود .

اسماعیل زارعی هدف از تشکیل انجمن خبرنگاران را ، ارتقای سطح اطلاع رسانی و معرفی شهرستان و استان ، پیگیری مسائل و مشکلات خبرنگاران و ارتباط مستمر اصحاب رسانه با ادارات و سازمان ها و انعکاس به موقع اخبار و رویدادها دانست و بیان کرد در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه که بعضا فعالیتهای استانی و کشوری نیز دارند اعضای هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران این شهرستان معرفی شدند.

زارعی اظهارکرد: در انتخابات صورت گرفته به ترتیب فتاح بدری به عنوان رئیس، سید فخرالدین علی زاده به عنوان نایب رئیس، سید اسماعیل میری به عنوان خزانه دار، جواد افرازیده به عنوان بازرس و طیبه برزیان به عنوان منشی انجمن خبرنگاران شهرستان لنده انتخاب شده اند.

گفتنی است ، پایگاه خبری آوای رودکوف (آوای دنا) با همکاری  جمعی از خبرنگاران و نویسندگان فعال در عرصه خبر و مطبوعات در سطح استان و کشور فعالیت می نماید این پایگاه خبری دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: