« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
 مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، جدول زمان بندی نمایش های اجرایی بیست و هفتمین جشنواره استانی تئاتر در یاسوج را اعلام کرد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

 سید مجید بایگانی گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 9 گروه از 10 مهرماه به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است.

وی، با بیان این که 9 اثر از آثار ارسالی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره استانی راه یافته اند، اضافه کرد: این نمایش ها ها به مدت دو روز در سالن هاییونس آبسالن واقع در هنرستان هنرهای زیبا، سالن حسین پناهی و تالار سینما هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی صحنه می روند.

بایگان، در ادامه با اشاره به این که نمایش های آنتولوژی صبح فرحناک یک چاقو به نویسندگی و کارگردانی رضا گشتاسب و نمایش در راه آبادی سرودی نمی شنوم به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی محمود خرم آزادی در روز نخست جشنواره اجرا شد، اظهار کرد: نمایش های خاطرات مرده یک روز پاییزی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی دستمرد و هملت فقط سه روز به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی اکبر آیین از دیگر نمایش های اجرایی روز نخست این جشنواره استانی بود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، به برنامه های روز دوم جشنواره تئاتر اشاره و یادآور شد: نمایش باد سرودش را می خواند به نویسندگی اورنگ نارکی و کارگردانی مسلم نارکی امروز ساعت ۱۰ صبح در سالن حسین پناهی، نمایش ویز نویز به نویسندگی علی نرگس نژاد و کارگردانی محمد خالقی ساعت ۱۲ در سالن آبسالان و نمایش ابربارانش گرفته بود به نویسندگی هدایت غلامی و کارگردانی هدایت غلامی ساعت ۱۷ در سالن حسین پناهی به اجرا می روند.

وی، نمایش پدر بزرگ رفته اسم آخر دنیا رو با خودش بیاره به نویسندگی و کارگردانی کرم سلیمانی ساعت ۱۹ در سالن آبسالان و نمایش ده هزار و یک شب به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهرداد علی پور ساعت ۲۱ در تالار سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر نمایشی های اجرایی در روز دوم برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

بایگانی، گفت: آیین پایانی این جشنواره 12 مهرماه ساعت 10 صبح در تالار سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: