« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
در دومين روز از گراميداشت هفته نيروي انتظامي انجمن خبرنگاران شهرستان لنده با فرماندهی انتظامی این شهرستان  دیدار کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
 در این مراسم که جمعی از مسولین و فرماندهان منطقه انتظامی حضور داشته اند سرهنگ رحیمی فرماندهی منطقه انتظامی لنده با تبریک هفته ناجا و تقدیر از خدمات و فعالیتهای صادقانه همکاران خود در نیروی انتظامی و تقدیر از حضور اصحاب رسانه به سال همدلی و هم زبانی اشاره نمود و دربحث ادبیات پلیس بامردم ومجرمین افزود: این دومقوله کاملا جدای ازیکدیگرمی باشد وپلیس دربرخورد باتبهکاران وظالمان ومجرمان با اقتداروقوت ،اما با مردم بامحبت ومهربانی وخوشرویی رفتاروبرخورد می کند.

سرهنگ رحیمی  درادامه به گوشه ای از عملکرد این منطقه اشاره نمود و گفت:طی یکسال اخیر هیچ مورد امنیتی و ضد امنیتی نداشتیم،خوشبختانه جرائم مهمی در سطح شهرستان اتفاق نیفتاد است و در صورت اتفاق جرائم کوچک بلافاصله اقدامات لازم را انجام داده ایم.
ایشان به کشفیات این منطقه انتظامی اشاره نمود و افزود با تلاش و بیداری پرسنل محترم طی روزهای گذشته کشفیاتی خوبی داشته که به همین دلیل مورد لطف و محبت مردم قرار گرفته ایم.

در ادامه این دیدار،اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد لنده ضمن تبریک هفته ناجا به ميزان تلاش، فداكاري و ايثار سبز پوشان نیروی انتظامی در جهت استقرار امنيت و آسايش عمومي و به طور كلي حاكميت نظام اسلامي، اشاره نمود و از خدمات آنها تقدیر و تشکر نمود.

همچنین فتاح بدری رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده ،با تبریک هفته ناجا و تقدیر از سبز پوشان نیروی انتظامی گفت:خوشبختانه امروزه نیروی انتظامی با رویکرد انقلابی و همدل و همراه با مردم خدمات ارزنده‏اي در راه استقرار نظم و امنيت جامعه، مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با هرگونه آشوب و خرابكاري، حراست از اماكن و شخصيت‏ها، مراقبت و كنترل مرزهاي جمهوري اسلامي و مبارزه با اوباش، اشرار و... از خود نشان داده و صدها شهيد و هزاران زخمي در اين راه، تقديم نموده است.

وی بر تعامل هر چه بیشتر مسولین نیروی انتظامی با خبرنگاران تاکید و خواهان حمایت قانونی ضابطین قضایی از خبرنگاران شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: