« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
امام جمعه موقت لنده :از وعاظ محترم می‌خواهیم تا تلاش کنند که سبک زندگی اهل بیت(ع) و بحث نفوذ فکری استکبار جهانی و مسائل روز را تشریح کنند و ملا‌ک‌های عزت را برشمارند

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
با حضور امام جمعه ،رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان  و مسولین هیئتهای عزاداری ، جمعی از فعالان فرهنگی  و اصحاب رسانه ،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات ماه محرم در لنده  برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه لنده در سخنانی ، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و برنامه ریزی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و افزود : برگزاری مراسم سوگواری در ماه محرم، یک عزاداری عادی نیست و با زندگی فردی و اجتماعی مردم آمیخته است.

امام جمعه لنده از هیئتهای مذهبی خواست تا مراسمات را با ذکر زیارت عاشورا برگزار نموده و منیتها و اختلافات را در ایام ماه محرم کنار گذاشته و خالصانه برای امام حسین (ع) کار کنیم.

همچنین مسئول سازمان تبلیغات شهرستان لنده با تسلیت حادثه منا و شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی  به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ماست که مراسمی باشکوه و درشأن و منزلت سرور و سالار شهیدان اما حسین (ع) برگزار کنیم.

حجت الاسلام الهی نیا افزود: امیدواریم عاشورای امسال سبب تبیین ارزش‌های زندگی عاشورایی شود و به همین جهت از وعاظ محترم می‌خواهیم تا تلاش کنند که سبک زندگی اهل بیت(ع) و بحث نفوذ فکری استکبار جهانی و مسائل روز را تشریح کنند و ملا‌ک‌های عزت را برشمارند.

در ادامه حاضرین پيرامون چگونگي اجراي برنامه هاي ايام محرم بحث و تبادل و نظر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: