« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
اگر چه فضای انتخاباتی در سطح شهرها و شهرستانها نسبت به گذشته کم رنگ تر شده اما شکی نیست که انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانهای تابعه  با شور و هیجان وصف ناشدنی همراه خواهد بود

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

فتاح بدری:درحالی‌که کمتر از پنج ماه به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی‌مانده اما خوشبختانه و یا متاسفانه فضای انتخاباتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده تا حدودی سرد و کاندیدهای محترم  شخصا و با چراغ خاموش پیگیر یارگیری و وزنه کشی خود هستند.

شرایط فوق در حالی رقم می خورد که قبلا و در سنوات گذشته حداقل یکسال پایانی مجلس شورای اسلامی کاندیدها ، هواداران و لیدرهای آنان به رایزنی و جنب و جوش انتخاباتی مشغول بوده و در واقع فضای زودهنگامی را ایجاد می نمودند.

بنظر می رسد یکی از دلایل این موضوع نگاه منفعت طلبانه و نه سیاسی و حزبی به انتخابات است.یعنی اینکه بسیاری از مردم حاضر نیستند صرفا بخاطر گرایشات سیاسی فعالیتهای انتخاباتی خود را شدت بخشند و حال و هوای انتخاباتی در سطح شهرها و روستاها ایجاد نمایند.

دلیل دیگر این موضوع به عقیده نگارنده ، عدم حضور قاطع بعضی از کاندیدهای احتمالی و و بیم و هراس آنها از عدم تائید صلاحیت توسط مجاری قانونی می باشد بنابرین این دسته فعلا در حالت بیم و هراس و ناامیدی بسر برده و به همین خاطر فعالیت چشمگیری ندارند.

بنابراین اگر چه فضای انتخاباتی در سطح شهرها و شهرستانها نسبت به گذشته کم رنگ تر شده اما شکی نیست که انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانهای تابعه  با شور و هیجان وصف ناشدنی همراه خواهد بود و تلاقی دموکراسی و قبیله، در این میدان خالق صحنه های شورانگیزی از دموکراسی هزاره سوم ایجاد خواهد نمود.

همچنین تصمیمات  لویی جرگه ای که حاکی از احترامات ریش سفیدی است در زمان مقتضی تاثیر زیادی در ایجاد شور و هیجان انتخاباتی خواهد داشت.

به هر حال به نظر میرسد صحنه انتخابات عرصه ای ناب برای تمرین دموکراسی است و چقدر زیباست که در این عرصه برای بهترین شدن ، گوی سبقت را از دیگری برباییم و نه فقط برای بیرون آمدن از صندوق.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،انتخابات مجلس برای دهمین دوره و انتخابات خبرگان رهبری به‌طور همزمان روز جمعه ۷ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد این در حالی است که ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس دهم ۲۸ آذرماه تا ۴ دی‌ماه انجام می‌شود تبلیغات رسمی نیز به مدت یک هفته خواهد بود که این زمان ۲۴ ساعت قبل از زمان رأی‌گیری به پایان خواهد رسید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ایام تسلیت باد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
0
شک نکنید دوباره همون اشه و همون کاسه ،بزرگواری و فیاض بخش و حبیبی و شاید عدل هاشمی و تقوی و نهایتا پیروزی بزرگواری......
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
0
0
بزرگواری هر چه کاشت همان را برداشت خواهد نمود ایشان هیچ توجهی به بچه های حزب الهی نکرد و بیشتر به فرصت طلبان و فصولگرایان فرصت داد و حالا این او و این جماعت مورد حمایتش ...........
اصلاحاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
کهگیلویه تا همیشه و برای همیشه نماینده اصلاح طلب نخواهد داشت.
هاشمیون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
فقط سردار سازندگی حاج عدل هاشمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: