« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳
اوای دنا:فراکسیون اصولگرایان منتخب مجلس نهم در جلسه عصر امروز که در ساختمان مشروطه بهارستان برگزار شد، "حدادعادل" را به عنوان رئیس پیشنهادی برای مجلس نهم انتخاب کرد. به گزارش فارس، جمعی از منتخبین اصولگرای مجلس نهم عصر امروز (شنبه) در محل تالار مدرس ساختمان مشروطه مجموعه بهارستان برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه پیشنهادی برای مجلس تشکیل جلسه دادند. در این جلسه، به اتفاق آراء و بدون رأی‌گیری غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم به عنوان رئیس پیشنهادی اصولگرایان منتخب مجلس نهم برگزیده شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بویر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
0
در این چند روز اخیر که روزنامه ها را ورق می زدیم و سایت ها را رصد می کردیم از نماینده کهگیلویه مدام خواندیم و شنیدیم. حضور خبری یک نماینده در بین جامعه تا حدودی می توانند بسیار زیادی قابل قبول و می تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد، درست است حضور آقای بزرگواری این روزها در رسانه ها فعالانه است اما گاهی این حضور اثر منفی بیشتری به همراه دارد و اما خدا نکند این حضور باعث تعجب و نیشخند دیگران بشود.آقای بزرگواری باید توجه داشته باشد که مردمی که در حوزه انتخابیه اش به وی رای داده اند از وی انتظار ندارند که ایشان با صحبت های نابجا و ضد و نقیض باعث کسر شان جایگاه نمایندگی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و چرام گردد.چقدر خجالت بار است یکروز نماینده مان بخاطر خاموش و روشن کردن کامپیوتر خبرساز شود و روزی با سی.ان.جی، این روزها ایشان با عنوان ” گفتم، نگفتم – نگفتم، گفتم ” چهره خبرسازی شده است. متاسفانه ایشان برای چهره شدن دست به هر حرکت نسنجیده و عجولانه ای می زند. اگر بگوئیم کامپیوتر را خاموش و روشن کردن و بلد نبودنش را با تازه کار بودنش در دور گذشته توجیه میگردد اکنون با چه روئی در برابر دیگر استانها و شهرستانها سر برآریم که نماینده ما که در رقابتی خاص پا به بهارستان گذاشته است در یک روز چندین بار صحبت های ضد و نقیض می کند؟
بویر2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
0
به نظر می رسد بزرگواری پس از حضور در جلسه حامیان لاریجانی و اعلام حمایت از او و چندین بار تائید و تکذیب این خبر باعث مزاح وتیتر طنز و رسانه ها شده است ، از طرف اعضاء جبهه پایداری تحت فشار قرار گرفت از تکذیب چنین باره بزرگواری با خبرگزاری نسیم این مسئله به ذهن متبادر می گردد که ایشان چرا حاضرین در نشست حامیان دکتر حداد عادل را ۸۰ نفر اعلام نمود.

اگر ایشان بقول خودش از اعضا تاثیر گذار جبهه پایداری است چرا تنها یکساعت در جلسه فوق شرکت داشته است؟ آیا چیزی غیر از عدم تحمل فشار از سوی ایشان باعث ترک جلسه شده است؟ خنده دارتر آنکه بزرگواری که می خواست جبهه حامی خود را قدرتمند نشان دهد از آماری خبر می دهد که میگوید افراد اولیه در آن ۸۰-۷۰ نفر بوده اند ( یعنی آمار اولیه جلسه که کمترین آماراست ) بقول معروف خواست برای حداد عادل کلاهی بگذارد اما نه ابرو را درست کرد بلکه چشمش را کور کرد.
بویر3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
0
حالا بزرگواری که از لاریجانی اعلام حمایت کرد میگوید نگفتم و حامی وی نیستماز این طرف بخاطر جوی که بخاطر حرفهای ضد و نقیض وی در جلسه حامیان دکتر حداد عادل بر علیه ایشان بوجود آمد تاب و تحمل نیاورد و جلسه را ترک نمود و این یعنی منزوی شدن نماینده ای که با حرفهایش خود را به گوشه ای از صحن مجلس هدایت می کند که نه در تصمیمات فراکسیونها و نه در صحن و نه در سطح کلانتر تاثیری ندارد. نماینده ای می خواستیم که وزراء برای دینش سر و دست بشکنند و هر مصاحبه و یا نطقش مسئولین را به استان مظلوممان گسیل دارد اما اکنون باید از ایشان خواهش کنیم که چیزی نگویید و سخنی نراند زیرا ” تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد “

حالا بزرگواری مانده و چهار سال نمایندگی که در پیش روی دارد یکطرف جبهه متحد اصولگرایی و مستقلین و اصلاح طلبان لاریجانی را رئیس می دانند و در طرف دیگر پایداری ها حداد را شایسته ریاست مجلس نهم می دانند و نماینده ما از اینجا رانده و از آنجا مانده.

اینست حکایت نماینده خبرساز کهگیلویه- بهمئی و چرام …
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: