« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
امام علی(ع)، اعمال عدالت را بهترین روش برای جلب اعتماد مردم و حفظ صیانت از حمایت‌های مردمی توصیه می‌نماید  از منظر علی(ع)، جمال و آبروی حاکمان و پایداری ملت به رعایت عدالت است

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

بدری:از نگاه امام علی(ع)، هیچ فاصله‌ای بین سیاست و عدالت نیست و امیر المومنین (ع) بهترین سیاست را سیاستی می داند که  بر مبنای عدالت استوار باشد. خوانساری، ج 3، ص420) ان را عامل قدرت به حساب می اورد  (همان ، ج 5، ص 70) عدالت را برترین سیاست می داند  ( همان ، ج 1، ص 81) عدالت را برای قوام و استواری مردم در دفاع از نظام سیاسی توصیه می‌نماید (خوانساری، ج 5، ص148) و رعایت آن موجب تداوم قدرت و اقتدار نظام سیاسی می داند.

  امام علی(ع)، اعمال عدالت را بهترین روش برای جلب اعتماد مردم و حفظ صیانت از حمایت‌های مردمی توصیه می‌نماید  از منظر علی(ع)، جمال و آبروی حاکمان و پایداری ملت به رعایت عدالت است (خوانساری، ج 2، ص 90)

با این مقدمه و ضمن توصیه ی همگان و خصوصا مسولان به رعایت عدالت و پیروی از فرامین گهربار مولا امیرالمومنین (ع) گریزی خواهم داشت به سفرهای اخیر مسولان به کهگیلویه و بویراحمد.

در دو هفته ای اخیر دو وزیر دولت تدبیر وامید یعنی وزای ارتباطات وکار به گچساران سفر نمودند و پیش از این نیز چنین اتفاقات میمونی رخ داده که امیدواریم برای مردمان خوب و با اصالت دیار خوبان یعنی گچساران مثمر ثمر و پر از برکت و خیر باشد و نگارنده این متن به هیچ وجه اعتراضی به ورود حتی روزانه یک وزیر و یا معاون ریس جمهور و غیره به این دیار نداشته و اعتقاد راسخ دارم که حق گچسارانی ها بیشتر ازاینها هست اما سوال ما از دولتمردان تدبیر و امید اینست که چرا به سایر شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد و از جمله کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده مسافرت نمی کنند؟!

چرا بین شهرستانها تبعیض قائل می شوند ؟

چرا به شهرستانهای دیگر که اتفاقا محرومیت آنها به مراتب هزار بار بیشتر است مسافرت نمی کنید؟

چرا سهمی برای همه شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه در این بازدیدها قائل نمی شوید؟

چرا بین مردم و نمایندگان و مناطق تفاوت قائل می شوید؟

ایا در این شیوه نامتداول در زمینه حضور دولتمردان در استان کهگیلویه و بویراحمد  تدبیری نهفته است که مردم نمی توانند بفمند و یا ناشی از بی تدبیری مسولان ما در برخورد با مردم است؟

چرا مردم ما باید فکر کنند که به دلیل نگاههای سیاسی ،در گرداب تبعیض و بی عدالتی گرفتار شدند ؟

و مگر چه کم لطفی از این مناطق و شهرستانها و مردمان خوب و با غیرت آنها سرزده که مستحق این بی توجهی ها شدند؟

و چراهای دیگر !! اما امیدوارم همه ی این سوالات من و همشهریان و هم استانیهایم سوء تفاهمی بشتر نباشد!!! و دلیل این بی توجهی ها غیر از این باشد که ما فکر می کنیم !!

زیرا اعتقاد داریم باید مردم را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که خونبهای هزاران شهید و جانباز و ازاده ی سرافراز است  نرنجانیم بلکه با کار و تلاش و خدمت بی مزد و منت و نوکری برای آنها قدردان وفاداری مردم و حضور انها در صحنه های مختلف انقلاب باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: