« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹
مردم منتظر بودند تا با وجود قرار گرفتن در انتهای لیست میزبانی از دولت تدبیر و امید،میزبان خوبی برای آن باشد که ناگاه خبر رسید وزیر کار، یکه و تنها قدم رنجه نموده و به استان چهار فصل ومملو از سرمایه های انسانی و طبیعی تشریف آورده تا شاید به تنهایی شق القمر کند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

 ناصر کیانی:در حالی که استاندارمحترم در سفر خارج از کشور به دنبال گشایشی در امور اقتصادی استان است، نمایندگان معزز مرکز استان و گچساران نتوانستند غیبت ایشان را پنهان دارند. آنان تلاش کردند ناکامی خود در کشاندن دولت به این خطه محروم را با پر اهمیت جلوه دادن سفر روز تعطیل وزیر کار جبران کنند.

مردم منتظر بودند تا با وجود قرار گرفتن در انتهای لیست میزبانی از دولت تدبیر و امید،میزبان خوبی برای آن باشد که ناگاه خبر رسید وزیر کار، یکه و تنها قدم رنجه نموده و به استان چهار فصل ومملو از سرمایه های انسانی و طبیعی تشریف آورده تا شاید به تنهایی شق القمر کند و معضل کار و اشتغال دهها هزار جوان تحصیلکرده و بی کار استان را رتق و فتق نماید.

وزیر کاردارای سابقه امنیتی، دانسته یا ندانسته نحوه مسافرت خود به استان خاص را خوب تنظیم نکرده بود.گویا نوع سفر به گونه ای طراحی شده بود که بر همگان تفهیم شود که این عملیات غرور آمیز توسط نماینده خاص استان صورت گرفته و بزودی هم نام وی به عنوان پدر اشتغالزایی و کار آفرینی در کتاب گینس ثبت خواهد شد.

پرواز مستقیم تهران به گچساران پیش از آنکه نشانی از حل مشکلات جامعه هدف داشته باشد ومرهمی بر مشکلات فراوان بیکاران و کارگران عزیز گچساران باشد خود بر مشکلات کنونی منطقه ای افزود و ظاهرا در دوره فترت نماینده کهگیلویه، نقشه جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد هم دستخوش تغییراتی گردید.

ره آورد عملی سفر وزیر کار به استان، آن هم کمتر از صد روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حل مشکل بیکاران و کارگران نخواهد بود بلکه این نوع سفرهای ناگهانی در تداوم تلاشی است سیاسی و انتخاباتی که از مدتها پیش توسط نماینده خاص در اشکال مختلف .... صورت می گیرد.

ظاهرا آقای خاص و دوستان مرکز نشین ایشان دریافته اند که مردم فهیم و آگاه گچساران و باشت،علی رغم حجم انبوه تبلیغات جهت قهرمان سازی و اسطوره سازی از ایشان، رغبتی به انتخاب مجدد وی ندارند.

آنان نیک می دانند که اگرمحدودیت های گزینشی برای دوره آتی مجلس کمتر اعمال شود وکاندیداهای اصلی مردم از حوزه های مختلف استان وارد مجلس شونداین یکه تازی ها و قهرمان سازیها پایان خواهد یافت.

فقردرجامعه تنها در حوزه اقتصادی نیست بلکه مهمترین شق از فقرکه نقش زیربنایی هم دارد ، فقر فرهنگی است که متاسفانه این فقرعمومی دامنگیر نخبگان استان ما شده است.

اگروزیر محترم کار،آقای خاص را جزو نخبگان کشور می داند که هست،چگونه این نخبه کشوری در مواجهه با مسائل پیش پا افتاده تدبیرلازم به خرج نمیدهد؟ سلسله مراتب اداری را رعایت نمی کند؟ احساسات مردم را بیهوده جریحه دار می کند؟ قدرت خود را در حمل مستقیم وزیر، به رخ همقطاران مجلسی استان خود می کشد؟ در غیاب استاندار ، با معاونش هماهنگی نکرده وحداقل الزامات عرفی را رعایت نمی کند؟

جناب نماینده خاص
قدرت شما بر همگان آشکار و هویداست دیگر نیازی به زورآزمایی و اعمال قدرت ندارید. شهامت و قدرت ابراز عقیده تان بر مردم روشن است. پایبند بودن به اصول فکریتان کاملا محرز است.معیارهای اصلاح طلبی جنابعالی برای مردم مشخص است. همانطور که مرز اصلاح طلبی شما قبلا از طرف بزرگان حوزه انتخابیه تان به خوبی ترسیم وتا پل فهلیان اعلام شده بود، مرز اصول گرایی تان هم در کمیسیون رهروان و جبهه پایداری مشخص و اعلام گردید .

قدرت واقعی شما نه در حادثه پنج شنبه که در حادثه . ریاست کمیسون برنامه و بودجه احراز شده بود.
شجاعت، قدرت و زرنگی واقعی در فرصت طلبی و هم پیمانی با قدرت نیست که در استواری بر عهد و پیمان است. حتما قصه آنانی که بر علی (ع) خرده میگرفتند که معاویه از ایشان سیاسی تر و زرنگ تراست را می دانید...

جناب آقای نماینده
از قدرت و فرصت در اختیار خود که موقتی وفصلی است در جهت احقاق حقوق مردم محروم ، مظلوم و بی پناهی که به شما اعتماد کرده اند استفاده کنید که اگر در دل مردم جای گرفتی اسطوره و ماندگار خواهی شد و گرنه با کارهای تبلیغی و ظاهری می توان به شهرت رسید ولی به ماندگاری نه.

 

آوای رودکوف:مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین «آوای رودکوف» است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
جواب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
تالبته ایرادی بر تاجگردون وارد نیست بلکه اشکال بر دولتمردان تدبیر و امید هست که چرا تبعیض قائل می شوند و به سایر شهرستانهای محروم سفر نمی کنند
گچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
حق گچساران خیلی بیشتر از این حرفهاست و گچساران بام نفتی ایران است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: