« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
آوای رودکوف-داریوش دیودیده : یکی از مهمترین نیازهای بخش صنعت، معدن و تحارت بحث تسهیلات و نقدینگی است اما این مطلب با توجه به ساز و کارهایی که برای آن طراحی شده است نمی تواند به این بخش کمک کند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه اشتغال استان با توجه به معرفی تعداد زیادی از متقاضیان تسهیلات  به بانکهای عامل گفت: در سالجاری دو بانک ، بحث صندوق توسعه ملی را پی گیری کرده اند یکی بانک صنعت و معدن و دیگری بانک صادرات است.

داریوش دیودیده افزود: یکی از مهمترین نیازهای بخش صنعت، معدن و تحارت بحث تسهیلات و نقدینگی است اما این مطلب با توجه به ساز و کارهایی که برای آن طراحی شده است نمی تواند به این بخش کمک کند.

وی بیان کرد:ما حدود 12 نفر را به بانک صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده ایم که تنها از این تعداد یک مورد توانسته تسهیلات خود را دریافت نماید.

دیودیده گفت : متاسفانه با نک صنعت و معدن موانعی را ایجاده نموده از جمله اینکه بحث سپرده را قبل از وام تسهیلات اضافه کرده است و هرکس که بخواهد از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند باید از 50 درصد منابع استان با سود بالاتر از 21 درصد استفاده کند که این نیز موانعی را در استان ایجاد کرده است به همین خاطر مشکل این است که با این شرایط نمی توانیم از همین میزان اندک تسهلات که به این بخش اختصاص داده شده است استفاده کنیم.

ایشان خاطر نشان کرد، در بانک صادرات پذیرش پرونده ها مناسب است اما تا کنون پاسخی نداده اند که دلیل آن را عدم دریافت آیین نامه های لازم می دانند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دو سال اخیر تعداد زیادی از واحدهای صنعتی راکد شروع به فعالیت کرده اند، بیان کرد: از جمله دلایل دیگر که باعث شده واحدهای صنعتی نتوانند به خوبی از صندوق توسعه ملی استفاده کنند این است که بانک ها از این واحدهای صنعتی چه راکد و چه فعال صورت حساب مالی می خواهند
ایشان در ادامه تصریح کرد :با توجه به اینکه مشکل جدی واحدهای صنعتی در استان مشکل نقدینگی است لذا ضروری است تا بانک ها به ویژه بانک صنعت، معدن و تجارت و بانک صادرات همکاری لازم را برای استفاده واحدهای صنعتی از صندوق توسعه ملی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: