« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
فرماندهی انتظامی شهرستان چرام از دستگیری باند اخاذی از مدیران دولتی و مردم در چرام خبر داد

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

فرماندهی انتظامی شهرستان چرام از دستگیری باند اخاذی از مدیران دولتی و مردم در چرام خبر داد.

سرگرد محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگاران در چرام با اشاره به نحوه دستگیری تبهکاران و شیوه اخاذی اظهار داشت: این باند ۴ نفره شامل ۳ مرد و یک خانم با استفاده از ارتباطات تلفنی و ضبط آن و تهدید به افشاگری در فضای مجازی و ارسال فایل صوتی به خانواده ها از این طریق کلاهبرداری می نمودند.

فرماندهی انتظامی شهرستان چرام ابراز کرد: به دنبال اطلاع از این موضوع ، دستگیری مجرم و مجرمان در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت چرام قرار گرفت.

وی گفت : با شناسایی و تحقیقات لازم از سوی پلیس امنیت و نظارت و هدایت فرماندهی انتظامی چرام ،خوشبختانه ۳ نفر از متهمان مرد شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و مجرم دیگر که یک خانم است و خارج از شهرستان چرام سکونت دارد تحت تعقیب قرار دارد.

موسوی با اشاره به شکایت مالباختگان از این تبهکاران خاطرنشان کرد: از میان مدیران که مورد اخاذی قرار گرفتند ۲ نفر از مدیران قبلی و کنونی کهگیلویه و ۱ نفر از مسولان سابق چرام و همچنین یک نفر از مردم عادی مورد سو استفاده قرار گرفتند.

وی بیان کرد: فعالیت این باند در استان پراکنده بوده و احتمال دارد تعدادی مورد اخاذی قرار گرفته باشد اما به خاطر حفظ آبرو شکایت نکرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کشفیات از این باند تبهکار گفت: از این افراد تعدادی تلفن همراه،سیم کارت،کارت عابربانک و النگوی طلا که بوسیله آنها اخاذی و کلاهبرداری می کردند کشف و ضبط شد.

وی ضمن هشدار نسبت به شیوه های کلاهبرداری تلفنی تصریح کرد: از مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی و مردم می خواهیم که نسبت به شیوه های کلاهبرداری تلفنی هوشیار و موارد مشکوک را به پلیس گزارش تا در تله کلاهبرداران تلفنی نیفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: