« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کارکنان را توجیح کنند و بایدها و نبایدها را بیان کنند و ناخواسته فردا روزی اداره‌ای خلاف خواسته و درخواست مدیر دستگاهی به پایگاه تبلیغاتی تبدیل نشود

به گزارشپایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوفبه نقل از فارس

 سردار غلامعباس غلامزاده امشب در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور کار انتخاباتی این جلسه اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در محیطی امن شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم و به افتخارات کهگیلویه و بویراحمد بیفزاییم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات و حربه‌های زیاد دشمنان در ایجاد تنش و حضور حداقلی تصریح کرد: همانطور که ما دنبال وحدت، همدلی و حضور حداکثری هستیم دشمنان دنبال این هستند که در انتخابات ایجاد تنش و مشکل کنند و جو را ناامن جلوه دهند.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات کاملا مشخص است و همه باید آگاه و هوشیار باشیم، گفت: کسی که مدیر می‌شود امین نظام است و اینکه کسی به گروه سیاسی گرایش نداشته باشد محال است.

غلامزاده در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند که کارکنان ناجا آگاه به مسائل سیاسی باشید ولی سیاست‌زده نباشید که این سخن رهبری را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه آگاهی‌ها نباید در جایگاه امانت‌داری مشکل ایجاد کند، گفت: استانداری وظیفه و مشروطیت کامل دارد و هنر این است که در کنار کار روزمره خود به گونه‌ای عمل شود که شکل اعتراض ایجاد نشود و کارها به نحو مطلوب انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشاهده شده در سال‌های گذشته بعضا برخی از کارکنان ادارات ادارات کار را در ساعات اداری رها کرده و به کار تبلیغاتی برای کاندیداهای مورد نظر خود می‌پردازند، گفت: در سال‌های گذشته بررسی شده برخی ادارات تنها با 20 درصد نیروی کاری خدمت می‌کنند و بقیه کار انتخاباتی می‌کنند.

سردار غلامزاده در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در دانشگاه‌ها اذعان کرد: مدیریت تجمع‌ها در مراکز دانشگاهی مهم است که هرگونه دعوت از صفر تا 100 آن با مسئولان دانشگاهی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، استفاده از خودروهای اداری له یا علیه کاندیداهای انتخابات ممنوع است و با متخلفان طبق قانون انتخابات نیز برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران و مسئولان در نشست‌ها دقت و توجه لازم را داشته باشند و هر کس که به امنیت و آرامش استان لطمه وارد کند دوست‌دار استان نیست.

غلامزاده با اشاره به قانون انتخابات و وظایف مدیران دستگاه‌ها تبیین کرد: مدیران کارکنان را توجیه کنند و بایدها و نبایدها را بیان کنند و ناخواسته فردا روزی اداره‌ای خلاف خواسته و درخواست مدیر دستگاهی به پایگاه تبلیغاتی تبدیل نشود.

وی در پایان با بیان اینکه خودروهای اداری زیادی در خارج از وقت اداری تردد می‌کنند، گفت: مدیران از رهاسازی خودروهای اداری در خیابان‌ها پرهیز کنند که در صورت مشاهده نیز به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
اداره اموزش و پرورش که فعلا شده حالا اگر زورت میرسه اقدام کن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: