« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
آوای رودکوف:فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد با تأکيد بر نقش مهم آموزش و نظارت در سلامت اداري، گفت: سلامت اداري ضامن اقتدار و عزت ناجا و اعتماد مردم به پليس است

 پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "غلامعباس غلامزاده" در نشست کاربست طرح سنجش سلامت اداري فرماندهي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد، ضمن تسليت شهادت "علامه شيخ نمر باقر النمر" گفت: نظارت و کنترل در سازمان باعث سلامت اداري و در نتيجه رضايت مندي مردم از عملکرد ناجا و مايه عزت و اقتدار نيروي انتظامي است.

وي با تأکيد بر نقش مؤثر آموزش و نظارت در سلامت اداري و نيروي انساني، گفت: خدامحوري، تعميق و پايبندي به باورهاي ديني و رعايت تقوا باعث سلامت اداري مي شود که نتيجه آن اقتدار، عزت، مقبوليت و محبوبيت ناجا و اعتماد و رضايت مندي مردم از پليس است.

غلامزاده با بيان اينکه اگر مجموعه سالم و پاک باشد بزرگترين زمينه ايجاد اعتماد مردم و مشارکت عمومي است، تصريح کرد: رضايت و اعتماد عمومي به پليس مبين رشد سلامت اداري در ناجا است چراکه کار در نيروي انتظامي به مراتب حساس تر و سخت تر از ساير سازمان ها است و يقيناً رضايت مردم از پليس به عنوان يک سرمايه ارزشمند اجتماعي به حساب مي آيد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به کاهش 17 درصدي جرايم و 16 درصدي تصادفات و کشف بيش از 3 تن و 500 کيلو مواد مخدر، گفت: آمارها و ارزيابي صورت گرفته نشان مي دهد رده هاي انتظامي استان به لحاظ سلامت اداري از وضعيت مطلوبي برخوردار هستند.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد، توجه به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر مؤلفه هاي خدمت صادقانه، بهنگام و بي منت به مردم را از توفيقات ناجا دانست و ضمن تأکيد بر نقش آموزش، اظهار داشت: براي هر چيزي نياز به آموزش داريم و همه انسان ها براي پيمودن مسير و رسيدن به اهداف پيش روي خود، نياز به آموزش دارند و اين مهم تنها با برنامه ريزي صحيح و ارتقاء سطح آموزشي افراد محقق مي شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد نظیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
بعنوان یک شهروند لنده ای از برخورد افسران ازمون شهری و ایین نامه آموزشگاههای رانندگی اعتراض دارم و تقاضا دارم موسسه راهگشا اجازه برگزاری آزمون را به اینان ندهد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: