« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
آوای رودکوف:فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:  برای اولین بار یک شعبه اخذ رای مخصوص بانوان در شهر یاسوج در نظر گرفته شده است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،سید محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران افزود:در بخش مرکزی 157 شعبه، بخش مارگون 31 شعبه، بخش لوداب 28 و در بخش کبگیان 11 شعبه اخذ رای درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار یک شعبه اخذ رای مخصوص بانوان در شهر یاسوج در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در بخش مرکزی شهرستان دنا  22شعبه و در بخش پاتاوه 32 شعبه اخذ رای مستقر و به صورت سیار وجود خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در مجموع 37 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد و دنا برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که یک نفر از این تعداد در وزارت کشور کار ثبت نام  را انجام داده است.

نظری خاطرنشان کرد: از این تعداد ثبت نام کننده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد دو نفر قبل از رسیدگی به تعیین صلاحیت ها انصراف دادند و برای تعیین صلاحیت از35 نفر باقی مانده یک نفر نیز به دلیل نقص مدرک احراز صلاحیت نشد.

وی افزود: تایید صلاحیت های انجام شده براساس قانون بوده است و بعد از استعلام  34 نفر که دچار مشکلی نه در مدرک و نه در جواب استعلام نبودند تایید صلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از 37 نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی 31 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، یک نفر دارای تحصیلات حوزوی سطح سه، دو نفر دارای مدرک کارشناسی و سه نفر نیز دارای مدرک دکترا بوده است.

نظری بیان کرد: با اشاره به اینکه یکی از افراد به دلیل اینکه در اخرین ساعات مهلت ثبت نام به حوزه انتخابیه مراجعه کرد ثبت نام او انجام نگرفت و ثبت نشد.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از گرم شدن تنور انتخابات توسط رسانه ها انجام می شود، اضافه کرد: با نزدیک شده به انتخابات حسایت ها بیشتر می شود بهتر است خبرنگاران و اصحاب رسانه در نوشته های خود دقت کنند که باعث ایجاد تنش در میان کاندیداها و طرفداران آنان نیز نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: