« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
آوای رودکوف:مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از جمع آوری 973میلیون ریال زکات در این شهرستان خبر داد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، امرالله فروزنده در جمع خبرنگاران زکات را یکی از فروعات دین اسلام عنوان و تصریح کرد: کسانی که زکات به آنها تعلق می گیرد باید نسبت به احکام آن آگاه، چرا که اگر به احکام اقتصادی اسلام در خصوص زکات توجه کرده و به آن عمل نماییم آثار مثبت آن به زودی در زندگی ما آشکار خواهد شد.

وی مدیر کمیته امداد کهگیلویه عنوان کرد: زکات موجب زیاد شدن مال، برکت در رزق، سلامتی و خشنودی خداوند خواهد شد.

فروزنده با توجه به برنامه خوب ستاد احیاء زکات شهرستان گفت: استقبال مردم از این سنت خداوندی خیلی خوب بوده و در حال حاضر مشغول جمع آوری زکات از مردم خوب و فهیم شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد در دفتر امام جمعه، وعاملین زکات و با همکاری فرماندارمحترم، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی  شهرها وروستاهای شهرستان نسبت به آگاه سازی مردم را از جمله برنامه ریزی های ستاد احیاء زکات عنوان کرد.

فروزنده عنوان کرد: تا کنون مبلغ973میلیون ریال زکات  واجب ومستحبی جمع آوری شد.

به گفته فروزنده جمع آوری زکات از مردم فهیم شهرستان کهگیلویه ادامه دارد و زکات جمع آوری شده از هر شهر و یا روستا در جاهای عام المنفعه و کمک به ایتام و مردم فقیر همان منطقه هزینه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: